Ot Flytta till skåne? :(
Jaa, ni såg rätt, jag kanske ska flytta till helsingborg…
Pappa jobbar med att bygga hus (smålandsvillan) och som ni kanske vet så går sånt inte så bra nu (har ingen större koll på det) så hans jobb kanske kommer gå i konkurs. Mamma jobbar som fritidspedagog och har jobbat som det vääldigt länge och är så less på det jobbet, hon försöker hitta ett nytt men det finns ju inga jobb! Så om pappa blir arbetslös så är det typ 80% säkert att vi ska flytta till helsingborg. För min farbror och mina kusiner bor där och då får både mamma och pappa jobb där. Och min lillalilla pappa mutar mig med att om vi flyttar dit så ska jag få skaffa råttor, för då ska vi bo i ett hus nästan i skogen.. och då ska vi ha ett litet hus på gården där jag ska ha råttorna. :) Visst, tanken lockar väl men kul att lämna alla kompisar och släkt här! :O Uscha.. Men vi kommer bo nära absinth iaf, vi kommer bo nära klippan. :) (eller i klippan?)

Oj, vad spännande! Det är nog ganska omvälvande med en flytt men jag tror det kan vara kul också. Hoppas att allt går bra i alla fall, på ett eller annat sätt ;)

#1 Nää, säg inte såå! :( Det är ju läskigt! Jag vill inte.. Jag fattar knappt vad mina kusiner säger när dom pratar och jag vill inte börja prata skånska! (inget illa med det men jag trivs med sundsvallska!)
Det är iof verkligen inte säkert men det är ju läskigt.. :P
inte sa du vara ledsen för att flytta ht till skåe det blir roligt ska du se har btt i HBG innan där är fint
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

#3 jasså du. :) Bor du också där ^^ Men det blir ju så himla konstigt, sorligt och allt att lämna alla här! :( Jag vill inte ens tänka på det… Om jag flyttar dit så måste ni ha en råtträff/inflyttningsfest åt mig :P