Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 324 ggr
hus-musen
0

inget prat i annonstrådar

Jag skulle vilja påminna om att ni inte ska skriva i annonstrådar, frågor ska tas via PM eller på det sätt säljaren vill bli kontaktad enligt rifs Annonsregler.

Det är inte alltid nån Medarbetare eller sajtvärden hinner låsa en annonstråd innan någon skriver, så jag vill be er om att inte skrivaGlad

Qui dormit, non peccat

Catta89
0

Säkert en jätte dum fråga, men om man vill putta tråden och den är låst, måste men då be er göra det eller? :)

Tänkte att det blir ju lite svårt annars för dom som annonserar sen kommer den kanske JÄTTE långt "bak" och onödigt att behöva starta en ny bara för det.

Som sagt dum fråga och gissar starkt på att det finns en bra anledning till att ni inte vill ha prat, men tänkte iaf bara fråga :)

hus-musen
0

Jajamen de stämmer bra det=) Vi slutade med prat i trådar eftersom de bara vart bråk o sen glömdes det bort att annonsen faktiskt var för att man ville sälja något!

Om du vill ha din annons upputtat så skickar du PM till en Medarbetare eller sajtvärden så puttar vi upp den, samma gäller om du har ändringar. Jag tror jag skrev det i mitt pm till dig oxå=)

Qui dormit, non peccat

Catta89
0

Okej men då förstår jag :)

själv har jag bara annons på Mus iFokus men den är inte låst.

Har inte haft något låst inlägg, det är därför jag undrade, har inte varit medlem här så super länge och mestadels av tiden läser jag bara, iblend svarar jag i nått inlägg och har startat ett par trådar själv men inte mycket mer :)

Pm? Har inte fått något pm :P

Ladyinred
0

Tycker de e lite trist att man inte får prata i annonstrådar men jag förstår ju såklart varför. De spårar ju så lätt ur…

hus-musen
0

#3 Nej förlåt, de är en annan med ett ganska likt användarnamn!Skäms Förstår att du inte fått något pm eftersom de inte var till dig jag skickade=) Pinsamt, ja skyller på den ostädade råttburen.

Qui dormit, non peccat

Catta89
0

NO Problem Skrattande Vart bara lite fundersam varför jag skulle få Pm , men då förstår jag !!  Det är sånt som händer ! :)

Men som sagt No problems Tungan ute