Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 290 ggr
TammyNice
0

Råtthannar säljes, snarast

Hej! Då jag ska flytta till helgen, så behöver jag bli av med endel utav mina råttor =( jag är väldigt mån om vart det kommer att hamna, jag har tre stycken som går tillsammans, å för er som har läst att jag har problem med en råtta så är det ingen fara för att de är i olika rum..

De är två stycken som är ca 1år, och den tredje är ca 5månader. Ja vill helst att de hamnar hos samma hem, men kan även säljas var för sig, men då är kravet att det ska finnas andra kompisar hemma.

Dem är jätte trevliga och lojala, underbara, vill alltid vara med en vad man gör osv…

För mer info så ring/maila Emma på

073 965 72 93

eller

mira_orjan@live.se

Ni kan jätte gärna gå in å kolla på min hemsida, så får ni se hur dem ser ut.

Djuren som det gäller är: Scarface, Greger samt Calle

MVH Emma

OBS! De finns utanför Örsundsbro, kan levereras till Uppsala, Örsundsbro samt Enköping.

Allamej
0

Detta ska en r8säljesannons innehålla

• födelsedatum
  • färg, teckning o hårlag
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v)
  • faderns namn, födelsedatum, vikt
  • moderns namn, födelsedatum, vikt
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb
  • ort där råttan/råttorna finns
  • telnr, epost o alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

TammyNice
0
  • födelsedatum Scarface samt Greger är födda 15/5-08 och Calle är född i augusti 08 någon gång.
  • färg, teckning o hårlag kan ej så mkt sådant:(
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) har ej någon aning.
  • faderns namn, födelsedatum, vikt  Vet ej
  • moderns namn, födelsedatum, vikt  Vet ej
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning Endast pga flytt ska flytta nu och fick ej ha alla råttor där.
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc Bra ingen råtta sitter själv. trivs tillsammans med andra också.
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb HEM vitktigare än priset.
  • ort där råttan/råttorna finns ÖRSUNDSBRO
  • telnr, epost o alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus) Detta finns svar på i annonsen…