www.ratthjalpen.se!
Jag tkr att det borde finnas en tråd som handlar om http://www.ratthjalpen.se/ som alltid finns framme så att folk som loggar in här ser sidan! Kan någon "nåla" eller vad det nu heter? ^^

Bra intiativ!!! Att ingen tänkt på de! :)

skriv ihop lite mera info om råtthjälpen då=)
Qui dormit, non peccat
Vad bör det vara för info om föreningen då? Bara man får en hint om vad ni tycker det skall stå så går det nog lätt att ordna. ;)
Smart :)
Jag vill så gärna rädda en, men det är aldrig någon i skåne :(
jag har försökt få tag i dem en gång… men det var problem. Jag var intresserad av en råtta i ett vist område och de svarade inte på meddelandet :(
Tyvärr har Råtthjälpen haft lite problem med svar på mail ibland. Det blir lätt så att vissa mail kommer i kläm då arbetet med Råtthjälpen är helt ideellt och allså sker mellan allt annat som finns i vardagen så som skola/jobb, familj, fritidsintressen osv.
Är du fortfarande intresserad kalelo så hör gärna av dig till mig. emma.melander@ratthjalpen.se

Skriv en artikel om råtthjälpen och nåla, tycker jag!
Älskar mina stora små vänner..
har skrivit en artikel om råtthjälpen som nu ligger på djurhem.ifokus.se =)

Förlåt att det blev slarvigt skrivet i inlägget som jag skrev men jag hade bråttom ^^ Men jag kan nog inte skriva en artikel, Emma? kan du kanske göra det? :) Där kan man ju berätta vad man kan göra för råtthjälpen, hur många råttor ni inte kan ta emot/ kan ta emot mm.. :)

#9 om det är du som skrivit artikeln inne på djurhem.ifokus så kanske du kan lägga ut den på denna sida också?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#11 visst vart ska den skickas? =D

#12 om du kikar på "Om sajten" uppe i den svarta listan så ser du vilka som är sajtvärd/medarbetare, du kan nog skicka den till någon av dem. =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Putt! :D Hur går det daniel85? :)
uppe nu =)

Förlåt men jag glömde att publicera artikeln, det är därför det tog lite tid
Men den är uppe nu i alla fall
//sajtvärden

Jättebra! :D