Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 818 ggr
Bim
0

www.ratthjalpen.se!

Jag tkr att det borde finnas en tråd som handlar om http://www.ratthjalpen.se/   som alltid finns framme så att folk som loggar in här ser sidan! Kan någon "nåla" eller vad det nu heter? ^^

TienMu
0

Bra intiativ!!! Att ingen tänkt på de! :)

hus-musen
0

skriv ihop lite mera info om råtthjälpen då=)

Qui dormit, non peccat

emmeb
0

Vad bör det vara för info om föreningen då? Bara man får en hint om vad ni tycker det skall stå så går det nog lätt att ordna. ;)

allobosia
0

Smart :)

Elipowe
0

Jag vill så gärna rädda en, men det är aldrig någon i skåne :(

[kalelo]
0

jag har försökt få tag i dem en gång… men det var problem. Jag var intresserad av en råtta i ett vist område och de svarade inte på meddelandet :(

emmeb
0

Tyvärr har Råtthjälpen haft lite problem med svar på mail ibland. Det blir lätt så att vissa mail kommer i kläm då arbetet med Råtthjälpen är helt ideellt och allså sker mellan allt annat som finns i vardagen så som skola/jobb, familj, fritidsintressen osv.

Är du fortfarande intresserad kalelo så hör gärna av dig till mig. emma.melander@ratthjalpen.se

Terato
0

Skriv en artikel om råtthjälpen och nåla, tycker jag!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

[daniel85]
0

har skrivit en artikel om råtthjälpen som nu ligger på djurhem.ifokus.se =)

Bim
0

Förlåt att det blev slarvigt skrivet i inlägget som jag skrev men jag hade bråttom ^^ Men jag kan nog inte skriva en artikel, Emma? kan du kanske göra det? :) Där kan man ju berätta vad man kan göra för råtthjälpen, hur många råttor ni inte kan ta emot/ kan ta emot mm.. :)

AnneN
0

#9 om det är du som skrivit artikeln inne på djurhem.ifokus så kanske du kan lägga ut den på denna sida också?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[daniel85]
0

#11 visst vart ska den skickas? =D

AnneN
0

#12 om du kikar på "Om sajten" uppe i den svarta listan så ser du vilka som är sajtvärd/medarbetare, du kan nog skicka den till någon av dem. =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Bim
0

Putt! :D Hur går det daniel85? :)

[daniel85]
0

uppe nu =)

wintermynta
0

Förlåt men jag glömde att publicera artikeln, det är därför det tog lite tidSkäms

Men den är uppe nu i alla fall

//sajtvärden

Bim
0

Jättebra! :D