Trötta ut råttor.
Hur brukar ni trötta ut era råttor ganska så rejält? Jag har mina råttor ute all min lediga tid på rummet men dom blir inte ens lite trötta på det. Och när jag ska leka med den ena så blir den andra uttråkad och börjar hitta på hyss :P Vad kan man hitta på nu när det är kallt så råttorna blir trötta tills man ska sova? Jag har tänkt på att det måste vara lättare på sommaren då dom eventuellt kan gå ut och så. :)
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig

Hmm jag vet inte riktigt om jag förstår frågan? Men vill du alltså aktivera dem så de blir trötta och typ somnar? När jag har mina ute så tar det väl ungefär en kvart för nelson att somna och två timmar för Fille, så det är väldigt individuellt.

hmm jadu, de finns mycket man kan göra för att trötta ut dem. som dragkamp, aguility, vanligt bus, brottning osv. mina blir tröttast när de får pyssla med tex att öppna ett kokt ägg, eller försöka få upp en pappersrulle med godis i.
Qui dormit, non peccat
Brukar inte ha det problemet. Jag tycker inte heller att det borde vara ett problem. Varför vill du aktivera dem tills de somnar?

#3 Det känns som att dom inte aktiveras ordentligt när dom får springa så jag vill kunna ha något sätt att trötta ut dom ordentligt :)
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig