Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 612 ggr
imilija
0

råtträff i gbg?

tänkte undra om det planeras någon form av råtträff i göteborg eller borås området i vår?

eller om folk kanske skulle tycka det var roligt med någon form av get-together?

silverorm
0

Skulle vara roligt, jag hänger på!Skrattande

imilija
0

skoj, då är vi två Tungan ute haha.

alla andra häromkring då?

keiko
0

Jag är också på. Bor i Borås…

silverorm
0

Jag hade hemskt gärna haft en rått träff här hemma hos oss, min sambo suckade (å fick nått panikliknande i ögonen..fniss) Bara tjejer o råttprat! Swegizmo kommer ju självklar oxå, hon bor ju nära, snett över gården bara! Hade varit roligt att få presentera våra rådisar!Skrattande

Razzo
0

Brukar finnas en hel del råtträffar på Råttforum, antagligen i Göteborg också.

MalinMalin
0

Jag kommer gärna…vore jättetrevligt:-)

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

piaca
0

jag är på bara det inte är allt för snart… :) Men då är frågan.. men eller utan råttor? Om vi har med råttor för vi inte glömma bort att sprita händerna mellan råttorna..

Det bästa är att vi till sommaren åker ut med ex en fräja nånstans eller som vi gjorde sist vi hade träff i gbg i sommras att vi gick till parken med dem.. elt underbart härligt! Man får sol, möta trevliga råttmänniskor, råttorna springer i gräset och man får även chans att visa upp råttorna för andra människor för att visa dem hur underbara råttor är! Kyss

imilija
0

putt

zrcoowl
0

Jag kommer gärna! Och skulle väl tycka att det bästa vore att inte ha med sina egna råttor då det är risk för smittospridning.

silverorm
0

#7 Vi kan väl ha både ock!? "hemma hos" och åka ut till sommaren!? Låter trevligt tycker jag!Skrattande

piaca
0

#10 absolut!

Kanske kaaaaaanske att det blir en träff den 24e men får höra med personen som då kommer att vara delaktig i det hela Flört

Annars kanske en träff den 25e januari på söndagen?

imilija
0

#10 bådeock tycker jag låter bra också!

#11 har du något på G? Glad

Annars kan jag tänka mig att offra min lägenhet för en träff. jag bor iofs i alingsås men hit är det lätt att ta sig både från gbg och borås! bor dessutom nära stationen då det kan vara lite marigt att hitta i städer där man inte vart innan kanske..

så blire inget den 25e så kan vi spika ett datum då ni är välkomna till mig, vad säger ni?