Råttor iFokus

Råttor

Etikett: off-topic
Läst 489 ggr
dunaluva
0

Ny Lek, vad tycker RiFare om dig?

Reglerna är enkla:

Jag skriver mitt namn i ett inlägg, någon annan skriver en kommentar om mig. Baserad på vad man vet om personen genom RiF.
Om personen vill så skriver den sitt namn längst ner i inlägger och får en kommentar av nästa som skriver. Vill man inte ha ngn kommentar så skriver man inte sitt namn.

Jag börjar.
Dunaluva

- Ellen

errare humanumest ignoscere divinum.

Bim
0

Jag känner inte dig så bra för du är ganska ny här men jag tror att du är en trevlig person och jag hopppas att du kan komma på teratos råtträff!

Bim

Emma87
0

Åh men Bim, du verkar ju så himla söt och rar :) Verkar vara en sann djurvän med hjärtat på rätt ställe

Emma87

Bim
0

(får man skriva fler gånger?)

dunaluva
0

(ja! :D)

- Ellen

Elipowe
0

Emma87 verkar vara en glad och positiv typ ;D!

Mastoll
0

Elipowe, om jag inte misstar mig verkar du vara en väldigt påhittig och händig människa! :)

Mastoll

ElinLi
0

Mastoll värkar vara en riktigt trevlig person.

ElinLi

AnneN
0

ElinLi verkar vara en trevlig tjej.

AnneN

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Nicciz
0

Jag gillar AnneN. Tycker hon är vettig och en jordnära människa.. nu ser jag ju mest henne på blandrashundar där hon gör ett toppen jobb. Skrattande

KickanW
0

Duktig råttägare, väldigt rakt på sak och ärlig, kanske kan uppfattas negativt men jag tycker det oftast känns tryggt.

SweGizmo
0

Bra på att formulera sej och värkar både glad och possetiv:)

Min blogg: SweGizmo.se

RatLover
0

11#: jättesöta råttor och helt fantastiskt duktig på att rita :)

idisen95
0

Värkar välldigt snäll och bra på hundar och sånt

idisen95

empan-hampus
0

Hmm.. idisen95.. Jag känner ju inte dig så bra.. men du verkar vara snäll iallafall ^^

empan-hampus

Elipowe
0

Empan-hampus är vad man kan läsa i inläggen, en glad och snäll person som lever för alla sina råttor ;D!

Äsh jag kör en gång till ;D! - Elipowe

Någorlunda händig är jag, jag har lärt mig av mina misstag, *harklar* som här om dagen, försökte laga kompisens blinkande tomte mösa, slutade med jag fick en rejäl stöt av batteriet, jag håller mig borta från el saker från och med nu  (a).

dunaluva
0

Elipowe, du verkar vara en helkul tjej, bra personlighet och lixom ansvarig men busig ;) bra kombination! :)

Dunaluva

- Ellen

idisen95
0

Dunaluva du värkar snäll och framått, bra på att fota

idisen95