Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 853 ggr
teachingbirds
0

Sökes: 2 råttor och/eller bur

Jag har ägnat nån vecka åt att läsa allt jag kommit över om råttor, och kommit fram till att det verkar vara ett husdjur som passar mig!

Nu vill jag gärna skaffa två (så de slipper vara ensamma) småttingar och en lagom stor bur.

Jag bor i sthlm, så om det är någon som har råttor och/eller bur att sälja så hojta till!

maddi
0

jag har en bur och en voljär till salu. finns i sthlm.

zickan
0

Jag har två underbara rått pojkar som söker hem. Både stamtala och reggade i srs.
Ena på 2 mån envit rödögd rexad dumbo. Samt en helsvart med vanliga öron.
Åker via sthlm den 26 dec och kan ta med dom då om det är av intresse.

Mer info på min hemsida: Zickan.zoomin.se
Grabbarna är ur ädelstenskullen samt vapen kullen.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

zickan
0

ah.. andra på 5 veckor ;-)

teachingbirds
0

Det skulle vara jätteroligt, men jag har ingen bur än och vet inte om jag kommer kunna fixa en tills dess heller, och det vore ju lite jobbigt om de inte hade nånstans att bo..

zickan
0

kolla med sussa08 här inne. hon har en bra bur till salu för jag tror 500

idisen95
0

om du inte tänker göra nått speciellt som att ställa ut dom och avla på dom så kommer jag eventuellt få en oplanerad kull den 3/4 januari och dom kommer bli leveransklara i börgan av mars tror jag eller i slutet av februari jag bor i stockholm men har ingen bur du kan få men man karnske hinner köpa en om det är i februari?

Liingefors
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en bur till salu typ för två hundra men den är inte så bra eller den e bra bara man lär råttorna gå på toa låda :) jag får en ny bur i morgon så min måste säljas så fort som möjligt! :)

enkeli
0

hej

vi har en kull med dumbo råttungar ,,vi bor i småland  men ska till södertälje mellan 4-6 jan,,,,hör av div vid intresse ,,det är 8 ungar kvar ,,mamman är blåhuvad och pappan är svarvit ,,,,ungarna är svarvita ,,,blåvita ,,,och 2 beige,,,,dem är 4 veckor ,,,

dorislinn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaghar en liten bur som är lagom stor för 2 råttor. Mejla vid intresse linnikarlstad@hotmail.com

idisen95
0

#9 jag har haft en sånn dom är välldigt små dom bör endast andvändas som transport eller sjukbur eller liknande

becka89
0

#0 jag har två råtthonor tillsalu dom har just blivit året=) måste tyvärr säljas då jag har för mycket djur =(