Ensam honråtta behöver er hjälp!
Detta är inte min råtta utan det är en förtvivlad mamma som hört av sig till mig och bett om hjälp. Hennes dotter äger denna råtta men mamman anser att råttan inte får den kärlek och omtanke den behöver. Därför har jag nu ställt upp med att försöka hitta ett nytt hem åt henne.
Födelsedatum: 0801??
Färg/teckning: PEW, champagne eller liknande (hon beskrev den som vit/cremefärgad med röda ögon).
Kullstorlek: Okänt
Faderns namn: Okänt
Moderns namn: Okänt
Syfte med parning: Okänt, omplacering
Hur råttan är: Citerar ägarens mamma. Hon är snäll, väldigt fäst vid min dotter, dock är rädd för mig, och allmänt lite ängsligt. Råttan som djur har absolut vuxit i mina ögon, efter att jag mötte den här lilla krabaten. Den är trevlig, social och väldigt smart djur.
Pris: Symbolisk summa, 100:-
Ort där råttan finns: Helsinborg
Kontaktsätt: Skriv till mig här på iFokus eller maila mig på kickanwicksell@gmail.com och om ni är seriöst intresserade kan jag slussa er vidare till den riktiga ägaren.
Putt
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor