Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 492 ggr
NSns
0

Två hanar söker nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina två råtthanar söker nytt hem :(

De är två brorsor, 1 år och en månad gamla. Den en en släthårig champagne (numera vit) dumbo, den andra är en rex black huskey roan, toppörad.

De är jättesnälla råttor med olika personligheter. Pigga och glada, aldrig bitits.

De har ingen stamtavla och är inte regade.

Jag finns i Stockholm.

Maila mig om du vill veta mer: wicked_way85@hotmail.com

Allamej
0

Hej!

Svara så gott du kan på dessa frågorna så låser jag tråden sedan.

* födelsedatum
* färg, teckning o hårlag
* kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v)
* faderns namn, födelsedatum, vikt
* moderns namn, födelsedatum, vikt
* syfte med parningen el om det är omplacering, anledning
* omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc
* pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb
* ort där råttan/råttorna finns
* telnr, epost o alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

NSns
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har svarat på en del i föregående inlägg..

Men anledningen till omplaceringen är att jag flyttade hem och inte fick ha kvar råttona. En kompis tog då hand om dem, men hon säger att hon bara har dåligt samvete och inte ger dem den tid de behöver, så nu är de tillbaka hemma hos mig där de inte är välkomna, pappa vill avliva dem :(

Jag ger bort dem gratis.

Eftersom de inte har stamtavla så är de inget att avla på, utan till någon som vill ha dem enbart som sällskap.

De har inte varit i flock sen de togs ifrån sina syskon. De kan ryka ihop med varandra ibland, speciellt när de är parningssuga, då blir de arga på varandra, men inte så att man blir orolig.

De är väldigt olika som individer. Den ene är mkt mer kelig och sällkaplig, med honom får man göra vad man vill med, han är så snäll :) Den andre är mer självständig och förstår inte riktigt det roliga med att bli klappad, ser mig nog mest som en mattant ;) Men han är också den smartaste av dem och blir inte rädd för något. Trygga, nyfikna, pigga och glada är de i alla fall bägge två :)

hus-musen
0

putt*

Qui dormit, non peccat

Inlägget är låst för nya kommentarer