Råttor köpes i Örebro län!
Hejsan alla råttvänner! Jag e på jakt efter en uppfödare av råttor i örebro län. Jag leter efter två st honor utav färgen mörkare, helst toppörade. Innehar dom rätt ålder för leverans nu är det ett plus.
Så föder du upp eller känner du någon som gör det i mina trakter så skicka gärna ett PM eller nått liknande!
Tack
Hare kanon alla!
Jag finns utanför västerås med ungar nu. Kan transportera till örebro. Har två hanar på lån till avel ifrån en tjej där som ska hem igen.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Samma här ! jag söker oxå råtter i örebro en hane .
Jag har flera hanar till salu. Har inge problem att åka till örebro och lämna av. De hanar som är leverans klara om ca 2 veckor är black hooded rex dumbo, Beige hd rex, Beige hd rex dumbo. Samt en siames dumbo,rex/slät kull leveransklar om 4 veckor.

okej är mäst intresserad av den som är Black hooded rex dumbo eller siamesen. men eftersom att det är en present till min syster så vill jag gärna se bilder ifall du har några:)
Siameserna är nyfödda så de ar jag inge kort på ännu. Men alla bilder och all info kommer att komma upp på zickan.zoomin.se
Får din syster ha råttor, vill hon ha råttor?. så de tinte dyker upp råttor i hemmet som hamnar på blocket.

Nej nej jag har 2 råtter redan och hon vill ha också. Tkr synd om råttor som hamnar på blocket. Men hur mycket ska du ha för den?
kan lägga till mig på msn eller pma här. Widerkrantz@hotmail.com
zickan: Tack för erbjudandet, men jag hittade vad jag sökte lite närmre!
MVH/wendL

Jag Pm ar med dig har redan skrivit ett.