Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 407 ggr
[FrejaGna]
0

råttor som skapar depression? :P

Hehe, när jag tar ut råttorna klättrar dom omkring på mig och då rivs dom ju såklart när dom klättrar, men nu hände det sig att dom råkade riva mig på handlederna och väldigt mycket runt just armarna och händerna, och det svider ju jättemycket såklart, men sånt står man ju ut med :D
Det roliga är att mamma kom in en stund sen, satte sig bredvid mig och sa "Gumman, hur är det med dig egentligen? Behöver du prata om något, det är alltid bättre att prata osv", hon hade tydligen varit helt säker på att jag skurit mig en massa eftersom jag har råttrivsår på insidan och utsidan av armarna Tungan ute  jag förklarade lugnt att det var råttorna och inte jag som hade orsakat det :P

som det kan bli xD Dom har verkligen vassa klor :O

Elipowe
0

Hm, det trodde vår en extra lärare som kom in under vår håll timme. Hon sa inget, bara tittade på mina armar och händer. Hon skaffade tid till mig hos skolan kurator.  Hon trodde jag måde dåligt tydligen, visseligen har jag inte varit på världens bästa humör senaste månaderna, men jag har inte gått och skurit mig.

Försök att förklara det för en kurator att det är dina husdjur har vassa bebis klor som har gjort såren/märkena -_-!

[FrejaGna]
0

#1 haha, precis :D

empan-hampus
0

Hahaha jaa så kan det gå x'D

Elipowe
0

Fast egentligen blir man lite deprimerad, när man hittar när dem har tuggat sönder eller det stinker från buren, trots du städade den ordentligt för någon dag sedan ;_;!

imilija
0

haha har hänt mig också! speciellt då jag i höstas hade en depression var det både en och två som högg tag i min arm och med alvarlig röst  frågade vad jag höll på med! :P

nu är det ingen i min närhet som undrar om jag ramlat in i en rosenbuske om dom ser mig i linne och råttorna klättrat på ryggen :)