Råttor iFokus

Råttor

Etikett: föreningar-träffa-utställningar
Läst 760 ggr
Molle08
0

Kistamässan 3-6 januari

3-6 januari kommer det att vara Husdjursmässa i Kista utanför Stockholm. Tidigare år har mässan varit på Sollentunamässan, men den är nu nerlagd och Husdjursmässan har flyttat till Kistamässan. Helt nya lokaler alltså.

Allamej
0

Fel forum? :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Molle08
0

Det är ju husdjursmässan i Kista.. så innebär det alla djur.

Ladyinred
0

ställer man ut alla djur där?

Allamej
0

Ja men innan du redigerade var det ju helt inriktat till marsvin :) Såg du inte min :)?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

CamillaS
0

Varför kan inte srs ha råttutställning på husdjursmässan?

Nicciz
0

SRS har iaf en infomonter ;) Jag har visst lovat att jag ska hjälpa till där då Cool

zickan
0

Hahaha…. Sist var man på en annan mässa och nu jobbar man. Är nog inte meningen att jag ska kunna gå på en av dom där. Skulle beöva köpa massa nya saker.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

wintermynta
0

Jag ska också stå i srs monter och hjälpa till.

piaca
0

Jag kommer också att medverka i en monter på den mässan men i Råtthjälpens Cool

CamillaS
0

#6 vilken dag?

[daniel85]
0

jepp jepp råtthjälpen will be there! Cool

Molle08
0

Hoppas att vi träffas där iaf..*ler*

KickanW
0

Här finns mer information! Kanske kan lägga in lite mer information i ursprungsinlägget?

Molle08
0

Tack Kickan

CamillaS
0

"Frågar igen"
Varför kan inte srs ha råttutställning på husdjursmässan?

emmeb
0

Wihoooo, jag skall också dit och stå i Råtthjälpens monter! :D

KickanW
0

#16: Åh, jag ska dit och drar med Martin för att charma honom med illrar :P

emmeb
0

#15 Hur menar du med utställning? Att de skall ha som en riktig utställning  eller att de skall ha en domare där som visar på en eller flera förbestämda råttor vad de är de bedömer och hur det går till?

emmeb
0

#17 Åh så kul! Jag ser så j*kla mkt fram emot denna mässa så det skulle inte förvåna mig och jag blir jättesjuk eller något lagom tills dess.

zoooda
0

ska oxå dit o glooo och hänga lite…. :D

Terato
0

#17 Vilken dag ska du dit? Jag kommer att stå i svemus monter på söndagen!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

zickan
0

Jag har blivit medbjudet att följa med en kompis i bilen. Så jag kanske dyker upp en kortis.

Idix
0

Jag ska stå i SRS monter på lördag och på måndagGlad

CamillaS
0

#18 Ha en riktig utställning. Det finns ju marsvins utställning, kaninutställning så varför inte en råttutställning?
Visst, det är säkert det med att vi kanske inte har tillräckligt mmånga som vill hjälpa till och arrangera det hela, det är det jag kan tänka mig som motargument.

empan-hampus
0

Jag ska dit Tungan ute

[daniel85]
0

imorgon drar det igång :D

emmeb
0

Jag blev uppringd av en kvinna från Sveriges Radio Västernorrland för någon timme sedan. Hon skall intervjua mig angående Råtthjälpens medverkan på mässan kl. 16:15 ungefär i direktsändning. De som kan/vill kan ju försöka lyssna. ;) *skitnervös*

emmeb
0

Hrrm att det är i P4, Västernorrland, kan ju kanske vara bra att veta också. :P

zickan
0

jag kommer åka västerås-sthlm-västerås om någon ska ha med djur den vägen.
blir troligen mässan den 5 lr 6 jan

niffen
0

Jag ska stå i montern på söndagen och måndagen, så vill ni träffa mina råttor kan ni ju titta förbi på söndagen :)

KickanW
0

Det blir tyvärr ingen mässa för mig :/

empan-hampus
0

Inte för mig heller…

zickan
0

haha.. niffen. ska du med mig och sussa08 på måndag?.. eller har du fått nog då av mässan tror du?

niffen
0

Jag finns redan på mässan när ni kommer! :D
Står ni vid montern där och terroriserar mig så kommer jag bussa råttorna på er, dock ;)

#31-32 Vad synd! Ju mer råttfolk desto roligare, ju!

Lancia
0

Jag skulle stått i en monter men det blev tyvärr inte så till slut. Får se om jag kommer upp ändå, vore kul att träffa alla :)

KickanW
0

Är det någon som skulle kunna stå i SRS monter i stället för mig på söndag och/eller måndag?

zickan
0

haha.. kan ingen sno lite av din tid på måndagen i din monter niffen. Så kan jag sno med dig och betala sussa08 bensin för att köra mig och alla prylar jag köper hem.. haha