Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 898 ggr
Aya-chan
0

Råttor söker hem AKUT!!!!

Min styvsyster tar INTE hand om sina råttor ALLS Evil or Very Mad !Så nu ber jag er; om det finns nån som kan ta hand om dom så är jag evigt tacksam!

Deras bur är JÄTTELITEN!
Hon ger dom INTE MAT!Men det gör jag………
Hon åkte till östersund(några dar sen) UTAN ATT GE DOM MAT & VATTEN!

Det är 2 honor som är yngre än 1år
Pris:Du ger dom ett bra liv 

Kontakt: mana-aya@hotmail.com

Du kan hämta dom i Kunsbacka(nära göteborg)

Snälla,hjälp mig Crying or Very sad

Faxlin
0

Oh, vad bra att du lyckades hitta hit. Hoppas att det finns någon här som kan hjälpa dig.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Bima
0

Vad bra att du tar dig tiden att hitta ett nytt hem till de små. Det är så trist när människor skaffar djur utan att ta hand om dem. Skriv på fler forum och sidor så att fler människor får nys om det.
Jag hoppas verkligen att du hittar ett nytt hem åt dem.

jess13
0

hör av dig till råtthjälpen annars, kanske finns någon där som kan hjälpa dig!

onyxea
0

Självklart finns hjälp att få om du inte kan ta hand om dem själv.

Om du kan övertyga din syster om att hon bör lämna bort dem tar jag dem gärna, jag har stor bur och älskar råttor, även blyga och rädda råttor…har erfarenhet av att ha tagit över äldre vanvårdade råttor sen tidigare.(jag är 23 år gammal, så du ger inte bort dem till ett barn)

Jag bor i göteborg och kan hämta dem när som. 

Om detta låter bra för dig kontakta mig på (har raderat restan av medelandet då det känns olustigt att ha mitt hemnummer utlagt på nätet)

onyxea
0

Nu har jag varit och hämtat de små liven, verkar inte vara så illa däran.

Ska låta dom vara ifred tills i morgon, så får vi se hur de anpassar sig.

//Vewe

Ninja
0

Vad härligt att du engagerade dig så mycket för att hitta ett nytt hem, Aya-chan! Och vad kul att du kunde ta hand om dom, Onyxea Glad

jess13
0

vad bra att de fått ett nytt hem! lycka till!Glad

AnnaL
0

Åh vad kul att läsa! Lycka till från oss också!

onyxea
0

Tilde och SKA anpassar sig bra (de står i karantän hos min bästis)

SKA är världens mest nyfikna klätterråtta och Tilde vill mest ligga i knät och ha det varmt.

Jag är så glad att dessa underbara små djur nu är mina.

AmmiG
0

onyxea: Jag önskar dig, Tilde och Ska en härlig framtid, med många roliga stunder.

//Ammi

Meeko
0

vad bra att dom har fått nytt hem!

har läst många gånger om AYA på zoonen att hon behövde hjälp med syrrans råttor, bra att dom har fått nytt hem =)

Go Aya!

Aya-chan
0

Tack så jättemycket!Känns underbart med allt stöd vi fåttSkrattande!!!

Naama
0

Om det inte var så långt borta hade jag gärna tagit hand om dom. Men jag har inte pengar till att åka till Göteborg:(

Muszimba
0

Synd att jag just nu inte har råd att åka till G-borg. Annars så hade jag gjort det på stubinen och skitit i om min gubbe säger att vi inte ska ha någon råtta. Vi har några mushonor, men jag har plats och bur till 2 rått-tjejer annars.

bobbs
0

#14 dom har redan nya hem.. iallafall vad jag förstod genom att läsa tråden..

Karmatarerskanise
0

Man undrar ibland om folk enbart läser första inlägget i tråden och sedan svarar på det ;) Råttorna har fått nytt hem #13 och #14 :)

Muszimba
0

#16 Jag har läst MER än första inlägget, men missade inlägget om att de hade ett nytt hem.

fiiiyah
0

Aya-Chan, har din styvsyster kommit hem ännu? Vet hon ens att dom inte bor kvar? :P

Min blogg: fiiiyah.blogg.se

Här bor jag: stallstenvik.blogg.se

Aleexandra
0

tråden skapades 2006-04-17