OT Mina Fiskar
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Hihi vad fina dom var!
Har några fiskbilder också på min gamla dator sen den tiden jag höll på med akvarium. Men kan inte plocka fram dem nu tyvärr.
Ja, det är svårt att fota fiskar. Ett tips är att släcka i rummet och stänga alla dörrar och dra för fönstrerna så att inget annat lyser i rummet. Tänd upp så mycket du kan i akvariet. Kom ihåg att ha helt renputsade glasrutor! Har du bra närgräns på kameran så kan du faktiskt trycka objektivet mot glasrutan och använda blixt. Annars reflekteras bara blixten mot rutan.
Men du har ju lyckats skitbra med dina bilder tycker jag! :) Blir sugen på att skaffa fiskar igen. Visst är det Malawiciklider du har?
Älskar mina stora små vänner..

haha fiskar=) jag gillar färgerna, de lyser upp så fint i ett rum! vad är det för sorts fiskar då?
Qui dormit, non peccat

Det är Papegojciklider och jag har även några Frontosa som syns i bakgrunden på någon bild
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Fina bilder! :)
hehe:) vackra:) fast dem ser roliga ut med sina stora munnar och utstickande ögon^^ hihi…
Min blogg: SweGizmo.se

#5 Jaha, det var papegojor, jag tänkte det först! Så himla länge sedan jag höll på med akvarium. Sen har jag inget intresse för ciklider heller så dem har jag aldrig kunnat! :P
Älskar mina stora små vänner..