Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 4024 ggr
idisen95
0

Tyda rått drömmar

Jag har fått ett drömlexikon och nu tänker jag att jag skulle kunna tyda era rått drömmar det enda ni behöver göra är att beskriva miljön och vilka som är där och vad som händer detaljerat alltså inter bara: jag var i en trädgård. utan mera : jag vasr i en trädgård till ett radhus det hade staket och plötsligt börgade det regna. gärna ännu mer detaljerat

Falurven
0

Det där lyckas du nog bättre med på övernaturligt iFokus :)

Mvh Nathalie

SweGizmo
0

hehe:) till viss del stämmer drömtydningar då drömmarna ofta är saker som kmmer fram från vårat undermedvetna:)

tex om man drömmer samma sak flera gånger i rad så ska man fundera på vad man tex sjutit upp på en längre tid som måste göras.

drömtydning är inte så svart alls:) men visst finns det mycket att spekulera i detta ämne.

Min blogg: SweGizmo.se

idisen95
0

okej, men ni får gärna beskriva drömmar om en kvinna drömmer om  ungar av något djur längtar man iallafall efter barn eller ungar

Allamej
0

Vad betyder det då om man drömmer att hela lägeheten har fyllts upp med tigrerade (alá boxer) råttungar? Utan att någon parning gjorts? inte ens i drömmen… en dag finns dom där bara och förökar sig genom att en blir två osv…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

idisen95
0

#4 vad är tigrerade? äre det att dom delar på sig?

Allamej
0

Här kan du se en tigrerad boxer

Och alla råttungarna ser ut som den i pälsen och fördubblas var tredje timme… (ja det är en mardröm, för jag kan aldrig få tag i alla)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

idisen95
0

Råttungar-  Du längtar efter barn eller ungar av något djur

sen blev det svårt måste hitta ett ord för det sista..

Allamej
0

Hehe… jag ber om ursäkt men trust me… det finns inte en chans i hela röda hades att jag vill ha barn… och om jag tog kull och dom kom ut och var tigrerade så skulle jag nog sjunka ihop i ett hörn och dreggla mig in på psyket permanent…

Det finns inget i den drömmen som symboliserar längtan. Snarare är det en oro för ond bråd död…

idisen95
0

okej

växande- förändringarna inom oss om skapar nya relationer till människor, oss själva och aktiviteter. förändringen i den personliga utvecklingen kan psykiskt, känslomässigt eller fysiskt. ibland innebär förändringen att man vinner nya instingter.

det tycker jag värkar som att det betyder att det kommer komma nya relationer till råttor

idisen95
0

#8 då karnske det är att du är livrädd för att få en misslyckad kull och det ger en ny relation till dom råttorna

SweGizmo
0

Ur min drömtydning så skulle jag nog säga att allamej's dröm snarare är en oro över att tappa kontrollen, så råttorna tydligen förökar sej och blir fler än hon klarar av att "fånga in". Kanske det undermedvetna talar om att du har för mycket råttor för tillfället;) hehe. obs: detta är bara vad jag tror och med hjälp av en drömbok jag haft som yngre, kommer ihåg en del där ifrån.

att dem är tigrerade kan man ju klura på, hmm.. kanske gillar allamej tigrerade hundar (kanske har en själv till och med) och det bara dyker upp i drömmen. kanske såg hon en tigrerad hund utanför affären och hjärnan snappade upp detta.

hehe:) detta var ju lite kul.

Min blogg: SweGizmo.se