Råttor iFokus

Råttor

Etikettpyssel-leksaker
Läst 1447 ggr
niffen
0

Wiie! IKEA!

Nu ni.. Nu ska jag strax dra till IKEA i Kungens Kurva och shoppa.. Kommer väl bli en del råttgrejjer hoppas jag.. Men jag ska iaf handla nån ram till råttrummet, där jag ska ha bilder på rådisarna som jag framkallat! :D  Jag antar att man inte får fota där, och det suger, men jag ska fota när jag kommer hem iaf  ;D

Nån som sett nåt nytt som är superbäst till råttor som jag kan inhandla? (a)

Grodan
0

vi har en IKEA-tråd med massa tips:

Tips på inredning från ikea

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

SamanthaJones
0

haha jag har oxå planer på ramar med råttorna o sen deras nman under :) skulle vara skit fint :)

Jag ser fram emot bilder :)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

niffen
0

Yääh! Nu har jag handlat och nu ska jag bara fota! ;D

Vänta i 10 minuter till (a)

RatLover
0

Nääij vad kul ;)

niffen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

åkEjj.. Först, matskålar, gröna.. Dom heter *tänka* typ bästis.. Kostade EN (1) krona (!!!!) styck, så jag köpte tre  :D

RatLover
0

ojj vad billigt! fina ;)

niffen
0

Sedan köpte jag "ramen" som heter 'Clips', jättefin! Ni kan snart få se hur det ser ut med bilder i också  :P Kostade 39 riksdaler  ;)

niffen
0

Sedan köpte jag sååklart en minnenpåse :D 19 kr kostar den ;) Blå, denna gång…

niffen
0

Och så köpte jag två ramar till Stefi (kompis) som snart fyller år som hon ska få med en bild :D

niffen
0

Jag kom på att jag faktiskt köpte en grej till :P

Jag köpte en "Nöje Förvarskorg" för 29 spänn.. Dom får tåttisarna dela på :D En i varje färg - röd, grön och blå :)

Bim
0

vad bra grejer du har köpt då! :D Det lär uppskattas!

angeliicaa
0

#8    Minnenpåsen e ju så perfekt. Skrattande Och så sött när man ser att de börjar röra sig i den. Eller som inatt när jag vaknar och ser att de sticker ut ett huvud över kanten. Glad

cykelpump
0

Ska kanske till Ikea imorgon :D Sen blire till att fixa i den änn sålänge tomma råttburen :P

Theres
0

#0 Menar du att man inte får ta kort på IKEA? Förvånad Jag tar alltid kort på IKEA när jag är där.

golf.ifokus.se

niffen
0

Jag antar att de säkert skickar nån vakt eller nåt när man står med en stor systemkamera och knäpper bilder på allt  :P

Gör man det i smyg bryr de sig säker inte…

Bullerbytjejen
0

jag var på BR leksaker igår me micke å han började pilla på datorn som dom har i butiken, bah dom kör me linux, bra så testade han olika kommandon och knäppte kort och skulle visa på jobbet antar jag, så åkte han fast HAHAHA, eller ja nån som jobbade där kom fram bah va gör du och micke bah oj jag trodde det va en kunddator, jag letar efter ett sällskaps spel xD

Theres
0

Ja, jag har ju bara mobilkameran så :P

golf.ifokus.se

Moderkaka
0

haha, fan va roligt! ja va på ikea idag å har köpt samma saker.. + en "korallgräs" eller va den heter..

niffen
0

#18 Ja, korallgräs är uppskattat… Jag har nästan en likadan fast med kortare "gräs", och så är den lila. Det är en element-säng som man har till katter, om någon vet  :P

dorislinn
0

Vad ska man söka på i ikeas hemsida? JAg får inte fram ngt om jag söker på korallgräs.?.

niffen
0

Det är en stolsdyna, vet dock inte om den finns kvar…

idisen95
0

vi var i kungens kurva idag och i djuraffären var det en jätte fin och super bur som jag ville köpa men jag hade bara glömt att ta med mig lite mer pengar den kostade 1400:- och jag hade 100:- hehe så då blev det 3 stycken räkor

wintermynta
0

Kommer att flytta alla ikea länkar hit.

Inlägget är låst för nya kommentarer