Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 687 ggr
dunaluva
0

Råttträff i sundsvall? :)

Ska det inte bli råttträff i sundsvall snart? Det kanske nyss har varit eller ngt, men jag skulle gärna komma dit och titta på dom små krabaterna! :) Vet inte om jag tar med mig ngn av mina. Skäms lite över att dom är sjuraffärsråttor.. och inte blivit så sociala som alla säger dreas blivit.. :/ men skulle gärna komma och kolla på era! :)

- Ellen

errare humanumest ignoscere divinum.

dunaluva
0

http://i33.tinypic.com/16kz05e.png

- Ellen

Bim
0

Vi hade en i sundsvall för inte så länge sen.. :P men di kanske kan orda en råtträfff? :) iasåfall kommer jag! :D

dunaluva
0

Jag kan tyvärr inte hemma hos mig, jag bor långt i skogen och mamma vill itne :/ men tänkte om det avr ngn annan stans, vill ju jättegärna träffa råttmänniskor! :)

- Ellen

Bim
0

#3 okej, joo, fattar att du vill träffa råttmänniskor! :D Dom är det bästa folkslaget! :D

dunaluva
0

#4, hurru bim, haru msn? ;)

- Ellen

KickanW
0

Jag kan tänka mig att ha en liten träff efter jul, men det kommer vara flera tycken då (i Stockholm och Gävle) så det lär inte komma så mycket folk.

Att de är djuraffärsråttor spelar väl ingen roll men jag vill ändå inte att någon ska ta med råttor pga smittorisken… Nu när SDA finns lite överallt.

dunaluva
0

#6, vad roligt, men det kommer nog lite folk endå skaru se ;) ser isf fram mot att se Juni och Exit, så söta! :)

- Ellen

KickanW
0

#7: Ja, det gör det nog!

"ser isf fram mot att se Juni och Exit, så söta!"
… Och 6 råttor till, hoppas jag :D

dunaluva
0

#8, haha jaa, men har inte sett så många fler, eller jo, Mandel, också såå söt! :)

- Ellen

Terato
0

Jag ska ha träff hos mig efter jul nån gång i Gävle, när det är klart här. Uppdaterar info då! Har du tur kan Kickan och Bim komma så då kan du åka tåg med dem! :)

Sen ska ju Bullerbytjejen ha träff i Stockholm också i Januari. Min träff blir senare, kanske i Februari-Mars. Jag ska ha skapartema på min träff, men man behöver inte skapa utan kan bara komma som man är och träffa råttor och råttmänniskor!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

dunaluva
0

#8: Men du, kan min mamma ringa och prata med dig lite innan och så om det blir? du vet ju hur mammor blir! ;)

- Ellen

Terato
0

#11 Hon kan gärna få ringa mig också om du kommer på träffen här om hon tycker det känns tryggt!

teratos.r8or.se

KickanW
0

Självklart får hon ringa mig om jag ska ha en träff :) Och jag tycker du kan hänga med på Teratos träff också!

dunaluva
0

Ja det vill jag också, men jag tänkte att om jag var på träffen hos dig först, och säger hur roligt det var, så kanske jag kan övartala henne sedan ;) Men har du kommit på ngn som kanske kan komma? :P

- Ellen

KickanW
0

emmeb och bim kommer nog… Kanske Dorkey och Falukorven… Vi får väl starta en tråd och se sen när det närmar sig. Just nu har jag bara fokus på julen och råttköp :P

dunaluva
0

Haha, ja jag förstår det, men kommer det vara på dagen eller kvällen? ;)

- Ellen

Terato
0

Jag kan försöka dyka upp på Kickans träff också så hinner du träffa mig innan! :)

teratos.r8or.se

Falurven
0

Vet inte förrän det närmar sig om jag kan komma eller ej :> Men hoppas ju på det :D

Mvh Nathalie

dunaluva
0

#17: Vad bra, kanske ska försöka dra med mig mamma in när hon skjutsar mig isf.. Inte så stor risk då hon är liiivrädd för råttorna.. Tänkte så att hon fick prata lite med er ;)

- Ellen

Bim
0

Hahaha, kickan då, inte FALUKORVEN utan FALURVEN! xD haha

Terato
0

#19 Ja, då får hon ju se råttorna också!

#20 Hahahhahahahahhahaha, jag dör!

teratos.r8or.se

dorkey
0

Jag kan nog tänka mig att komma. :)

Kan nog även ta med mig Mikou (illern) om ni vill klämma på honom.

Bim
0

#22 Mikou.. :D

Terato
0

#22 JA! Hoppas kickan samtycker!

teratos.r8or.se

KickanW
0

#20: Hahaha, det där är ett tydligt tecken på hur stressad jag är för nuvarande!

#22: Ja, det blir jättebra :)

idaleck
0

#25 sluta stressa! Kyss

dunaluva
0

JAAA! EN ILLER!! JAG HAR ALLTID VELAT SE EN SÅN!! SkrattandeSkrattande JIPPI!!!

- Ellen

dorkey
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då är det bestämt, Mikou följer med. :)

dunaluva
0

gud vad spännande att träffa en iller :) jag tror att jag får åka för mamma nu iaf, om jag får med mig Elin ;)

- Ellen

elinBananxD
0

JAG ÄR PÅ ELLEN:D

dunaluva
0

BRAA! :D

- Ellen

Love-
0

kanske kan komma beror på när de blir

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

Bim
0

Haha, vad kul att äntligen få träffa mikou! :)

Ska jag ta med mig hundarna också, då blir det ett zoo! xD höhö, närå, jag bara skojja…

elinBananxD
0

Hhaa, ja:) Jag har typ aldrig sett en iller i hela mitt liv :P