bebisar på G
Till jul kommer mitt lilla råttpar få en kull men prinskorvar bilder på mamman och pappan komner imorron. mamman är snäll och lugn hon är blå dumbo och pappan är choklate toppörad och snäll och lugn. dom parades den 3 december och om det stämmer så kommer bebisarna på julafton. båda är avslappnade i häng och har aldrig bitits båda är extremt friska och pappan är lite mer än 1 år och mamman är 8 månader.
dom bäger ca 10 g
Inte tror jag de vuxna väger 10 gram då är de ju i stort set nyfödda.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
tror hon skrev fel:s 10 gram… lol..^^ hehe
Min blogg: SweGizmo.se
ops mamman väger 325 ida gram och pappan 745 ida gram
Va mysigt. Jag försöker få tag på råttor, har inga just nu men är jätteintresserad av att köpa. Du kanske kan höra av dig när kullen kommer.. med lite tur kanske det finns två småflickor till mig =)
hihi ja
Jag vill se riktiga bilder på mamman och pappan.. =)
#8 det är dom riktiga föräldrarna hihi
Är det här nå slags skämt eller??
Jag säger SUCK! Get a life, for fucking sake. Tyckte du det var roligt själv?
Skojigt skämt 
ja? vadå är det inte ok att göra så?

Hahaha! Var inga torrbollar nu! ^^
Vafan, alla andra får ju skämta… Jag parade ju nyss min Exit med en Ikea-råtta och det var minsann roligt.
Mig lyckades du lura på riktigt iaf :D
Vad är det för fel på den här tråden nu då? RiF kan behöva lite skämt, inget illa menat personligen mot någon, men det blir lätt irriterat överallt, tycker jag, så en sånhär tråd för att lätta upp stämningen är väl inge fel med?
Jag tyckte det var kul ;)
#12 Ha inte en sån attityd.
Men jag trodde verkligen på det ju.. xP Busted!! xD Haha men om jag säger ärligt så tycker jag ALLA här inne är väldigt griniga.. Jag blir det för att ni är det.. x)
Vad kul att ni gillade det dom karnske växer och får päls hihi

Hänger det här ihop med "hjälp"-tråden alltså?? Är smått förvirrad… ?
#20: Nej, hon låtsades att hennes gosedjursråttor parat sig och att det skulle bli ungar… Lite olämpligt att den andra tråden startades strax efter kanske men…