Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 384 ggr
ElinLi
0

En historia som gör ont :/

Jag var en gång i en djuraffär , då ser jag att det sitter små nakenråttor i en bur . Det står att man självklart får kolla på dom och även peta lite på dom . Jag petar då lite på den ena , gissa vad som händer?  Den bet mig så jag börja blöda som in i H!! Den var agressiv .. Jag sa till personalen men dom bara : Alla våra råttor här är snälla! Jag visade då mitt finger för dom .. då sa dom inget mer … hrm djuraffärer ….

KickanW
0

I och för sig behöver den inte ha varit aggressiv. Att sitta i en bur där människor går ut och in hela tiden och dessutom petar på en… Vem skulle inte vilja bitas då? :/

ElinLi
0

#1 joo iförsej hade den ju kunnat varit stressad osv . Men det var somsakt ett tag sen å jag visste väll helt enkelt inte bättre.

Mymlan
0

Tycker det faktiskt man Inte ska peta på djuren i zoo butiker. Och tycker det är att få skylla sig själv om man får ett bett. Hur skulle du själv må och reagera om du satt i bur o det kommer främlingar som petar på dig? eller en främling ute på gatan du skulle ju själv ge den en hurring eller springa därifrån ett djur i bur kan ej fly, så den tar till det enda de har o kan Bitas.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

KickanW
0

Men nu stod det ju att man kunde göra så, och då är det inte så lätt att veta. Tycker djuraffären borde sköta det bra mycket bättre. Djur måste väl till och med sitta i ett eget rum dit folk inte går gå hur som helst?