Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 371 ggr
Bim
0

Jättelitet på ifokus!

Okej, nu är det stor text när jag skriver men annars är det superliten text överallt! :O har virit så igår och nu är det så igen! Fast nu är det litehn text igen, så förlåt om jag stavar fel… :P det är superjobbigt för jag ser ingenting! jag ser inte ens vad jag skriver! :O men aja.. har någon annan dehär problemet?? jag får hämta förstoringsglaset sen när ni har skrivit svar… :P

Allamej
0

det brukar ske då och då men fixa sig själv när jag klickar på något… har du frågat på support?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

AnneN
0

Bim, kan du ta en printscreen och visa? svårt att svara på vart felet ligger om man inte kan se det själv.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Bim
0

okej, det var så på explorer men inte på firefox ^^ så det var inget! xD tack för hjälpen ändå allamej!

hus-musen
0

internet explorer funkar inte för mig, då blir texten pytteliten o konstig! firefox är de enda som går!

Qui dormit, non peccat

Grodan
0

man ställer in textstil och storlek både i browsern och på ifokus…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

AnneN
0

#4 mysko, jag har internet explorer 7 och har inga problem alls med liten text eller liknande.

_**/Mvh Anne

hus-musen
0

#6 nee tror att de är fel på våran bara, för hemma hos mamma funkar ie7 jättebra=)

Qui dormit, non peccat

AnneN
0

#7 kan vara nån liten inställning som blitt fel kanske

_**/Mvh Anne

hus-musen
0

#8 jo antagligen, men jag är inte tillräckligt händig för att fixa det! o på typ alla andra sidor funkar de skitbra men inte på rif.. de vart så efter att sidan gjordes om! morrSkrikandes

Qui dormit, non peccat

Bim
0

#9 det är samma fel här såg jag också! :O det spelar ingen roll alls vilken sida man är inne på på internet explorer! det är mini ändå! :O

Ratica
0

#10 Så skyldes problemet en forkert indstilling i din explorer.

AnneN
0

#10 längst ner i högra hörnet på skärmen, vilket %-antal står det där? Är det 100% så är det rätt.

Då går vi vidare till att kolla i menyn, Visa - Textstorlek, vilken är vald där?

_**/Mvh Anne

Bim
0

Jihoo! jag behövde bara gå in på Visa (där uppe) och trycka på texstorleken ^^ tack så mkt för all hjälp :)

AnneN
0

#13 vad bra att det var ett så lätt åtgärdat fel =)

_**/Mvh Anne