Idag har jag köppt.
Idag var jag och mamma på ÖB och köppte lite råttsaker ^^ Jag köppte först en liten transport bur för 59kr Som jag slagit in som dom ska få i julklapp :) Sen köppte jag gröna ärter och majs i tre pack , Och sen en socker fri musli med massa goda saker i ^^ . Ville bara skriva det här :P
:)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

va skoj med råttklappar!
Qui dormit, non peccat
Japp :D Jag tycker faktist att det är mycket roligare att handla åt djuren än att handla åt sig själv :P.
Okej.
#3 håller med där. :P
35 hihi ^^
Vill inte stjäla trågen men tycker det hör till samma sak. Har nämligen shoppat råttmat jag med idag xD Massvis :| Kostade runt 250 kronor så nu ska jag se hur länge det räcker och försöka räkna ut en månadskostnad ;>
Mvh Nathalie

#7 oj shit vilken dyr mat du shoppat! vad har du köpt för mumsigt dådå??
Qui dormit, non peccat
#8: Här har jag skrivit ner allt xD Tror inte jag missat nått
**
Färskmat**: Ett antal burkar barnmat, Tonfisk, sallad, spenat, broccoli och avocado.
**
Till torrfodret**: Muslibas (havregryn, veteflingor, rågflingor, linfrö, riven kokos, solroskärnor, cornflakes, mandel & hasselnötter), puffat ris, oskalat sesamfrö, pumpakärnor, bovete.
+ flerkornsbröd + kattgodis
Sen återstår det att se hur länge det här räcker xD
Mvh Nathalie