Liten bur till salu...
Har en lite bur till salu! Det har vart en råtta i den men den är aldeles för liten! Så nu står den bara i vägen här hemma! Höjd är 67 cm, Längd är 49 cm, Bredd/Djup är 34 cm
Den är grön och finns i ödeshög som ligger i östergötland :)
Den som vill ha den eller köper den kommer och hämtar den och betalar då priset är 200 kr. Hör av er om de e nått jag glömt att skriva! Herrå..

prova o lägg ut den på mus.ifokus och kanske gerbil i fokus och n¨n av fågelsajterna oxå eftersom måtten är bättre för sånna djur=) ett litet tips bara
Qui dormit, non peccat
tack för tippset ska testa det tack! :)
#3: Där måste jag bara få påpeka att det inte finns någon fågelart som ens är laglig att ha i den buren…Minsta mått för minsta "gruppen" (tex finkar) är 70 cm längd tex.
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

#5 okej de visste jag inte! är inte så insatt på fåglar kan jag erkänna.. jag läste bara at för zebrafinkar så är minsta måttet 50 cm lång, 35 cm bred och 40 cm hög o sånna borde buren passa typ exakt för! men de kan ju ha ändrats=)
Qui dormit, non peccat
Eller så är det du läst bara väldigt felaktig info ;P
Den kan ju definitivt passa som transport osv dock, så självklart kan man annonsera ut den på fågelsidor ändå. Var bara tvungen att påpeka att måtten inte alls är så lämpliga :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

#7 de stod på nån fågelsida nånstans! men de är väl som med råttburar, de är få som vet korrekta mått osv!! tur att du skrev iaf=)
Qui dormit, non peccat
Eller så håller man inte med bara :P Jag menar, hur ofta ser man nån rekommendera en bur på 60*30 cm till råttor liksom 

Men den kan vara jättebra som städbur =) Alltså en bur man sätter in råttorna i medans man städar deras stora bur =)
golf.ifokus.se