Hur tyckte ni det var ?
Jaa hur tyckte ni som var på kallhäll utställningen att det var ? , Själv tycker jag det var jättekul ^^ alla var så trevliga :D. Och alla råttor var sååååå sockersöta ^^
joo juste var det nån som tog nåra bilder ? då kanske ni kan ladda in dom :D.
Jag tycker det var hemskt kul, som vanligt! Råttfolk är ett trevligt folk! Fotade otroligt mycket men kan inte lägga upp dem förrän på måndag… Ni får ha tålamod :)
#2 Åh okeej ^^ Då får jag vänta :P

Jag hade oxå trevligt (som vanligt) fniss..
#2 Ååh vänta såå länge
då måste du lägga upp massa bilder på en viss bebis
eller jaa två då kanske…. men du vet vilken jag menar.. den "döingen"….
Döingen? Nu får du förklara dig? ^^
Jag hade jätte trevligt jag med!
"Döingen" han var helt underbar ha ha! :P

Jag är nyfiken på vad det är för liten skrutt som kickan fick med sig hem
jag fick med mig hem två tjejor från Mia/Wintermynta
Cholahoo och Selma, jättetrevliga livliga tjejer som trivs jättebra med mina andra två tjejer, nästan det första dom gjorde var att tränga ihop sig allihopa i en hängmatta, farst först juckade båda två lite på mina andra:P bilder kommer imorn :)
Haha, det var Jessica (tezzlans) som hade med en liten siames som Fanny och hon mutade mig med… En hane faktiskt (jag som inte skulle ha fler såna). Så otroligt söt! Och nu har jag en liten blåing som ska vidare till Emmeb senare, det är den busigaste råtta jag stött på ^^

nah ja lilla döingen måste vi se bilder på! både den o hans bror var ju underbara små mysråttor=)
annars had jag jättkul, träffade mycket skojigt folk=)
Qui dormit, non peccat

HAHAHA vilken skön en!

haha stans mest avslappnade råtta iaf
så otroligt sööt!
Qui dormit, non peccat

#11 men guuuud vilken härlig!

#16 Visst är han! Har sovit i min tröja hela dan. Helt klart den coolaste bebben jag träffat !
Aaaaw var det han jag höll i ?

Kickan, råttbäbis? :O:O:O

Jag tyckte det var jätte kul att se alla råttor! Jag har ju hittils bara haft djuraffärs råttor (var djurvårdare i en djuraffär, kunde ju inte låta bli när jag såg hur dåligt råttorna hade det i butikerna). Men nästa råtta blir garanterat en uppfödar råtta! Dock kände jag mej blyg, vilket jag inte brukar vara. Så jag gick inte fram och pratade med någon och det ångrar jag nu
Alla råttor verkade vara helt underbara! Jag tyckte att mina råttor var tama, men dom här var ju som hundar! Och det förstår jag med tanke på allt en djuraffärs råtta får gå igenom innan dom får sitt nya hem: innan dom transporteras, under transporten och sen i butiken. Om det är möjligt så är jag ännu mera kär i råttor nu än innan.

Jag hade som vanligt jätteskoj. Jag dömde ju i agilityn men jag han med och prata med dom flesta ur det trevliga råttfolket. Vill passa på att tacka mina snälla bordslavar, dom varierade något under dagen men den mest trofasta va Kickan!
Jag tyckte för övrigt att utställningen gick bra och vi va klara ganska tidigt. Dock va jag lite trött efter att ha gått up 3 på morgonen för att åka till stockholm från Göteborg och det va så dimigt på vägen upp så jag våga knappt sova (sambon körde). Sen så åkte vi förbi mariestad på vägen hem och hälsade på SilennAs för att lämna av ett par bebisar och få i oss lite mat. Så va vi hemma igen vid 1- 1.30. Så det blev en låååång dag men alltid lika skojigt.
måste gå på utställning ngn gång. verkar så roligt

#22 Ååh vilka fina bilder du har tagit! Du är så proffsig med din kamera! Och du fick med min "kärlek vid första ögonkastet" :) Är det ok att jag snor dom bilderna? Jag kommer inte lägga upp dom nånstans eftersom det är du som har tagit dom, men det vore kul att ha som första minne :)
#24: Självklart får du sno! :)

får jag oxå stjäla några? de var min första utställning o jag gömde kameran=)
Qui dormit, non peccat
#26: Såklart! Vem var du förresten? :)

#27 susanne=) tjejen som inte hade råttor med sig men som sprang runt med alla andras
hade din bebbe ett tag oxå o gosade lite men du o jag pratade bara en snabbis=)
Qui dormit, non peccat
Jaha, jo men då vet jag! Man blir helt förvirrad av alla nick :P

haha ja jag förstår det=)
Qui dormit, non peccat

meh dina bilder går inte att sno jue! de blir bara vitt för mig..
Qui dormit, non peccat

eller så blir de yttepyttesmå! finns de inga normalstora bilder=)
Qui dormit, non peccat
Jag har en block så att man inte kan högerklicka och kopiera… Men du kan antingen print screena och på så sätt få bilderna, eller adda mig på MSN så kan jag skicka ikväll :)

ah okej=) förstår mig inte på printscreeningen så jag addar dig på msn istället! pm:ar min adress!
Qui dormit, non peccat