Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 865 ggr
LenoreH
0

Mina blivande flickor!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dessa söta halvsystrar från MalinMalin flyttar hem till mig om 8dagar! Skrattande

Malin-Trotsig
0

Nejmen så gulliga, vad kul för dig :D
Har de några namn än?

LenoreH
0

I mitt huvud har de namn men jag måste träffa dem först för att se om det stämmer in Flört

SweGizmo
0

grattis:D åh så söta också^^

Min blogg: SweGizmo.se

LenoreH
0

Fråga; Vad gör man när man längtar ihjäl sig efter sina pälsklingar, jobbar i tygaffär och har några minuter över när det är lugnt med kunder?

Svar; man syr såklart åt dem!

Blev en hängtunnel och ett ihopflätat rep

LenoreH
0

Syns inte så tydligt men det blev lila fleece med guldigt foder. Känner mig rätt nöjd med tanke på att det var första gången jag sytt något råttrelaterat

MalinMalin
0

Superfina färger,kommer passa dessa guldklimpar perfektSkrattande

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

LenoreH
0

Är ju inte en sådan färgglad människa men buren är lila och jag tycker saker ska matcha Flört Tänkte köpa 2hyllplan med. Behöver jag ett hus också trots hängtunnel och ev hängmatta?

hus-musen
0

näe hus är väl som du vill=) jag har två hus, en hängtunnel, en illertunnel och två hängande korgar=) råttorna har alla sina egna favotitsovställen så jag brukar räkna på att alla råttor ska ha ett eget ställe om de vill=)

Qui dormit, non peccat

MalinMalin
0

Det är som husmusen säger…att alla är olika…vissa gillar bara en hög med handdukar att sova i,vissa hängmattor,vissa hus.

Du får testa dig fram när du fått hem dom:-)

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

LenoreH
0

Får nog ett trähus, kan ju gnagas sönder om inte annat Tungan ute

hus-musen
0

jag gav upp mitt trähus, efter ett par veckors kissande så stank det nått otroligt äckligt! nu har jag plast, de kan man diska=)

Qui dormit, non peccat

LenoreH
0

7dagar kvar! Skrattande

Emma87
0

Vad kul LenoreH! En vecka kvar nu bara :) Jättesöta flickor! Du får rapportera om hur det har gått när du fått hem dom :)

LenoreH
0

Ha, ha, rapporter och bilder lär ni nog inte komma undan Flört

LenoreH
0

6dagar….

Någon som har släktingar? Flickorna kommer som sagt från Malinmalin och mammorna heter Moa och Molly och pappan Benjamin.

I helgen blir det shopping för att färdigställa buren

LenoreH
0

putt

LenoreH
0

Inga släktingar?

Idag blev det shopping på bromma zoomarknad. Hade bara trähyllor där och den gick dessutom sönder när jag skulle skruva fast den Skrikandes Var hittar man plasthyllor? Fanns inte heller plasthus så det blev ett i trä. Lyckades iaf hitta två fågelbad som täcker de 2hålen i buren.

Nu är det 4dgr kvar Flört

ElinLi
0

#17 jag älskar bromma :D Jag tror jag vet vad för trähyllor du menar! Dom e jättedåliga . Mina gick oxå sönder på engång Skrikandes

Emma87
0

#17 På zoovaruhuset i Kungens Kurva (www.zoovaruhus.se) har dom hyllplan i plast, dels de gråa hörnhyllorna som finns på hemsidan men även blåa och gula breda hyllor. Annars kan man köpa plastbrickor på IKEA.

MalinMalin
0

Flera av syskonen är sålda till RIF medlemmar så du kommer säkert se dom här framöver:-)

//Malin

www.r8ttor.se