Mina blivande flickor!
Nejmen så gulliga, vad kul för dig :D
Har de några namn än?

I mitt huvud har de namn men jag måste träffa dem först för att se om det stämmer in 
grattis:D åh så söta också^^
Min blogg: SweGizmo.se

Superfina färger,kommer passa dessa guldklimpar perfekt
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

näe hus är väl som du vill=) jag har två hus, en hängtunnel, en illertunnel och två hängande korgar=) råttorna har alla sina egna favotitsovställen så jag brukar räkna på att alla råttor ska ha ett eget ställe om de vill=)
Qui dormit, non peccat

Det är som husmusen säger…att alla är olika…vissa gillar bara en hög med handdukar att sova i,vissa hängmattor,vissa hus.
Du får testa dig fram när du fått hem dom:-)
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Får nog ett trähus, kan ju gnagas sönder om inte annat 

jag gav upp mitt trähus, efter ett par veckors kissande så stank det nått otroligt äckligt! nu har jag plast, de kan man diska=)
Qui dormit, non peccat

7dagar kvar! 

Vad kul LenoreH! En vecka kvar nu bara :) Jättesöta flickor! Du får rapportera om hur det har gått när du fått hem dom :)

Ha, ha, rapporter och bilder lär ni nog inte komma undan 

6dagar….
Någon som har släktingar? Flickorna kommer som sagt från Malinmalin och mammorna heter Moa och Molly och pappan Benjamin.
I helgen blir det shopping för att färdigställa buren

putt

Inga släktingar?
Idag blev det shopping på bromma zoomarknad. Hade bara trähyllor där och den gick dessutom sönder när jag skulle skruva fast den
Var hittar man plasthyllor? Fanns inte heller plasthus så det blev ett i trä. Lyckades iaf hitta två fågelbad som täcker de 2hålen i buren.
Nu är det 4dgr kvar 
#17 jag älskar bromma :D Jag tror jag vet vad för trähyllor du menar! Dom e jättedåliga . Mina gick oxå sönder på engång 

#17 På zoovaruhuset i Kungens Kurva (www.zoovaruhus.se) har dom hyllplan i plast, dels de gråa hörnhyllorna som finns på hemsidan men även blåa och gula breda hyllor. Annars kan man köpa plastbrickor på IKEA.

Flera av syskonen är sålda till RIF medlemmar så du kommer säkert se dom här framöver:-)
//Malin