Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 749 ggr
maddi
0

Hornbach voljären

Hej, jag är ute efter en lite mindre bur/voljär än den jag har nu har kikat lite på den här Hornbach voljären

Lacka om bur…

är det någon som har den som har lust att berätta lite om den? Hur är det med luckor? Lätt att ta isär/plocka ihop? Lätt att städa? osv osv… Flört

Ladyinred
0

ska du byta ner dej Förvånad alla strävar vi efter större o större burar, här har vi en som verkligen går mot strömmen Flört

maddi
0

HaHa jag vet, jag har också alltid velat ha så stor bur som möjligt,  men vi bor så litet nu så den tar så mycket plats. Så vill jag kunna köra in den i badrummet och duscha av gallret, det kan jag inte med det stora monstet jag har nu.. Jag gillar den jätte mycket, men som sagt, den är så jätte stor. :(

Jinaum
0

vad jag fått veta öppnad luckorna åt "fel håll" alltså uppåt. men inget större besvär. Sedan ska kanterna vara lite låga. Så det är la nackdelarna. Men luckorna ska gå att antingen lätt flytta på eller så tar man bara ne hacke å hackar fast luckorna så de håller sig uppe. ingen big deal.

Ska köpa en sådan bur själv. Fassan min pratade om att sätta sig extra kanter så de inte ska skvätta om den. Plats som vi fäster på buren inne sida vid kanterna. Iaf osm vi tänkt lite vagt.