Diskutera i låsta trådar
Varför låser ni trådar när ni endå fortsätter att skriva i dom själva, är det en diskution för inbördes som andra får följa med inte delta i? Va håller ni på med!? 
det blev lite missförstånd tror jag, jag tror den låstes, låstes upp igen och nu låstes igen..
Min blogg: SweGizmo.se

den är låst nu och förblir låst! de var inga diskutioner i tråden, de vart nå krångel bara=)
Qui dormit, non peccat
ah, hoppades väl att det var nåt sånt.
Jag tycker det är hemskt trist att tråden låstes över huvud taget. Hade gärna fått svar på de frågorna.
Håller med Kickan faktiskt x)
Mvh Nathalie

Samma här. Plus att det var synd att inlägg på slutet togs bort.
jag såg ifs inte vad comsonita hade skrivit men tycker ändå att tråden skulle låsas… den är över 1 år gammal och på många ställen ganska elak:/
Min blogg: SweGizmo.se

Fast andra gamla trådar är ju okej att putta upp?? Man måste väl gå efter de nya inläggen och de var i mina ögon inte elaka, bara frågande.

Jag tycker den ska var låst. Av ren princip. Finns trådar som låsts för mindre än det där och mycket tidigare. Och oavsett vad man tycker så ska alla behandlas lika. Konstigt att männsikor som annars är så emot mobbing på alla olika nivåer tycker det är OK i vissa fall. Under flagget -Vill ha svar på våra frågor? Det finns andra här på forumet som inte svarat på avelsmoraliska frågor men sluppit undan mobben? Så vad är skillnaden?
Lägg ner och fokusera på ngt positivt istället…
gå och pussa era råttor eller nått

frågor om avel o annat ska tas via pm till personen man undrar över. tråden kommer att förbli låst då den är gammal och uttjatad.
Qui dormit, non peccat