Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 942 ggr
pzyhr
0

"Husråttan" - samling säljes

Jag har för tillfället 19 stycken exemplar av Svenska Råttsällskapets medlemstidning "Husråttan". Det är en samling från oktober 2005 till och med oktober 2008. I december får jag dock ännu en medlemstidning innan jag avslutar mitt medlemskap, vilket innebär att jag kommer att sälja 20 stycken "Husråttan" - tidningar.

Jag har endast bläddrat igenom tidningarna en gång och sedan lagt undan dem, vilket innebär att allihopa är i utmärkt skick.

Jag skickar alla 20 tidningar till dej efter att jag fått den sista tidningen i december Glad

Ge mig ett förslag på pris!

Kontakta mig helst på min hotmail, som jag kollar varje dag: jeffajter@hotmail.com

pzyhr
0

Är det ingen som är intresserad?

Ni behöver inte köpa hela samlingen om ni inte vill. Det går även bra att köpa styckvis, om ni bara är intresserad av en eller ett par tidningar Glad

Det går bra att skriva till mig här på rattor.ifokus också.

SweGizmo
0

50 kr?

Min blogg: SweGizmo.se

pzyhr
0

Jag kollade precis vad andra tagit för sina Husråttan - tidningar. Jag såg då att Grodan tog 30 kr styck + porto för sina tidningar, som var i fint skick. Mina tidningar är i utmärkt skick, men jag tänkte ändå inte ta riktigt så mycket som 30 kr styck. Däremot tänker jag inte sälja alla tidningar för 50 kr!

idaleck
0

30 kr styck för begagnade husråttan?!Förvånad "Nypriset" på dessa om man förutsätter att hela medlemsavgiften skulle gå till tidningen är ju 33 kr…hehe…

Nicciz
0

Och nu för tiden.. har dem varit lite tråkiga.. Rynkar på näsan

BTW ni vet väl att alla kan skicka in material till tidningen va.. ? Skrattande Bilder, artiklar, små solskenshistorier. En råttig berättelse??

SweGizmo
0

Jag funderar på att skicka in min riffe serie… men är rädd att jag plötsligt skulle tröttna och sluta.. då lär dem bli lite sura på att dem publicerat den och inte ens fått slutet^^ hahah

idaleck
0

Men vadå, du har ju gjort hur många sidor som helst ju? Typ 13-14 st? Det räcker ju i två år om man har en sida/nummer så du har goooooott om tid att hinna avsluta den ;) Jag tycker definitivt du ska skicka in den!!

SweGizmo
0

#7 ja det har du ifs rätt i. men helst vill man ju ha 2-3 sidor i varje husråttan. 1 sida per gång är ju lite trist.

Kan göra såhär:) när jag nått sida 20 så kan jag börja skicka in^^

pzyhr
0

Ja, men jag berättade bara var Grodan tog för sina, he he. Hon kan väl komma hit och försvara varför hon tycker att Husråttan i fint skick är värda 30 kr styck, he he. Själv kommer jag dock INTE att ta 30 kr styck. Jag säljer dem för ett lägre pris, men vad exakt är rimligt att ta?

idaleck
0

#8 Ja det är kanske lite roligare med 2-3 sidor åt gången.. :P Ja men gör så att historian får nån form av avslut när du når sida 18 (3 sidor / nr) och sen kan ju ett nytt "kapitel" börja på sida 19, som då blir början på nästkommande års (eventuella) serie? :)

#9 Jag tycker typ 10 kr/nr känns rimligt ?

pzyhr
0

Okej, 10 kr styck vid köp av alla nummer. Det blir alltså 200 kr. Köper man styckvis kostar de 15 kr styck ;)

pzyhr
0

Fortfarande ingen intresserad? SkrikandesOskyldig

Vad krävs det för att någon ska bli intresserad då? Jag menar, det är ju en väldigt bra tidning med intressanta artiklar för dom som verkligen har råttintresset. Mitt råttintresse har tyvärr dött av och nu ägnar jag 100% åt min tammus Lucifer i stället Skrattande

pzyhr
0

Jag gör ännu ett försök nu och hoppas att någon vill köpa mina tidningar. Kontakta mig om du är intresserad, så kommer vi överrrens om pris.

jeffajter@hotmail.com

Stephanie
0

Tyvärr tror jag att det är väldigt svårt att sälja gamla HR. Ibland säljs det i shopen på utställningar, då tror jag inte att det säljs så många, i så fall om det är speciellt intressanta artiklar. Och då är de billiga också.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal