OTså less på djuraffärer..
var in i en djuraffär idag, skulle köpa lite goda kex till pojkarna! vet inte om man får säga vilken så jag låter bli..
naturligtvis var jag dum nog att gå in på djuravdelningen o kolla på råttorna, de fanns två burar, en med hanar och en med honor. i hanburen satt en ensam pojke o såg hängig o ruggig ut i pälsen,var ca 3 månader tydligen. i honburen låg det honor och en liten hane, så jag gick o frågade hur gamla de var och sa att jag tror att de är en pojk i honburen. tjejen gick o kollade utifrån glasdörren in till råttrummet o sa att de gör ju inget vi kollar igenom dom när vi säljer dem! och sen kom det: de är ju inte så gamla ändå! eeeh va? råttungarna var 7 veckor enligt datummärkningen på buren!!
blir så less, varför kan man inte engagera sig i djuren!!
nu kommer antagligen nån köpa en gravid hona om hanen får stanna kvar.. sorgligt..
Qui dormit, non peccat
:( uch… men du sa väll till dem att flytta hanen?
Min blogg: SweGizmo.se

jo de gjorde jag, men hon bara ryckte på axlarna o gick!!
brydde sig inte ett skit om att hon antagligen kommer sälja dräktiga honor! fattade verkligen inte hennes kommentar, jo men vi kollar ju igenom dem innan vi säljer dem, va spelar de för roll om honorna redan är dräktiga??!!
höll på att explodera där inne kan jag lova!!
Qui dormit, non peccat
Anmäl dem till djurskyddsmyndigheterna.

#3jo ska göra det..
Qui dormit, non peccat