Ställa ut ?
Om man vill ställa ut en råtta i standard ( det heter så va ? ) Måste man ha ngt specielt ? asså typ stamtavla eller vara medlem i något ?
elin
ja du måste vara medlem i SRS och din råtta måste också reggas i SRS
Min blogg: SweGizmo.se
Okk man kan väll bli medlem på kallhäll utstllningen ? och regga sin råtta ? eller måste man gå in på nån speciell sida ? hur är det med PET då? behöver man ngt specielt till de ?
Jag tror du måste vara medlem och ha reggat råttan innan utställningen
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
okk Men alltså om man åker på kallhäll så brukar det ju finnas så man kan regga coh så där ( alltså man ställer ju inte ut råttorna innan ) Utan man reggar sig och sen kanske det finns nån uställning nån månad efter och då kan man va med ?
#4 Du kan nog bli medlem på utställningen på lördag och även köpa reg.bevis till dina råttor där.
Då kan du ställa ut på nästa utställning 
Anmälningsfristen brukar vara ca. 3 veckor innan utställningen….
Ok super bra :D då ska jag bli det ^^ Tänkte ställa ut Bella blev lite sugen efter att Niccis tyckte så mkt om hennes täckning ^^ hihi har alldrig ställt ut nåt djur förut :P finns det nån artikel på hur man gör ?
okk tack ^^