Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 543 ggr
ElinLi
0

Ställa ut ?

Om man vill ställa ut en råtta i standard ( det heter så va ? ) Måste man ha ngt specielt ? asså typ stamtavla eller vara medlem i något ?

elin

SweGizmo
0

ja du måste vara medlem i SRS och din råtta måste också reggas i SRS

Min blogg: SweGizmo.se

ElinLi
0

Okk man kan väll bli medlem på kallhäll utstllningen ? och regga sin råtta ? eller måste man gå in på nån speciell sida ? hur är det med PET då? behöver man ngt specielt till de ?

Allamej
0

Jag tror du måste vara medlem och ha reggat råttan innan utställningen

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

ElinLi
0

okk Men alltså om man åker på kallhäll så brukar det ju finnas så man kan regga coh så där ( alltså man ställer ju inte ut råttorna innan ) Utan man reggar sig och sen kanske det finns nån uställning nån månad efter och då kan man va med ?

Denna kommentar har tagits bort.
Babbett1
0

#4 Du kan nog bli medlem på utställningen på lördag och även köpa reg.bevis till dina råttor där.

Då kan du ställa ut på nästa utställning Skrattande

Anmälningsfristen brukar vara ca. 3 veckor innan utställningen….

ElinLi
0

Ok super bra :D då ska jag bli det ^^ Tänkte ställa ut Bella blev lite sugen efter att Niccis tyckte så mkt om hennes täckning ^^ hihi har alldrig ställt ut nåt djur förut :P finns det nån artikel på hur man gör ?

Nicciz
0

#7 Jag tror inte att det skrevs någon artikel.. men det står lite på SRS hemsida. Både om utställningar och medlemskap. Länk

ElinLi
0

okk tack ^^