Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 913 ggr
dorislinn
0

Hornbach.se HJÄLP!

Vet ngn om det går att beställa burar från internet??? Akuut!

silverorm
0

Annars kan du ringa till den närmsta Hornbach och beställa, de kör även ut!Glad

dorislinn
0

Vet du vad det kostar att köra ut? :)

hus-musen
0

#2 oj du får kolla frakten.. beror väl på vart du bor skulle jag tro.=) det verkar inte gå att beställa via internet, så du får ringa o prata med dem:)

Qui dormit, non peccat

dorislinn
0

OkGlad

Bullerbytjejen
0

någon som har måtten på voljären i huvudet? Jag hittar inte fram till den på hemsan, och hittar inte måtten i nån av trådarna som kommer fram när jag söker Rynkar på näsan

hus-musen
0

76*76*167 B*L*H

Qui dormit, non peccat

Lancia
0

Man kan inte köpa buren online, jag ringde till dom tidigare i veckan. Dom sa att man kan beställa buren via telefon och man kan få den hemlevererad MEN att den måste betalas i butiken.

Bullerbytjejen
0

ne? den kan ju inte vara lika bred som djup? Obestämd jag har en träbro som jag satt in i buren idag, den räckte inte från ena sidan till andra, men den nådde från bakre gallret till det främre, hur går det ihop?? *väldigt underligt* står det så på sidan? den måste vara bredare än djupet då Förvånad för min bro kan ju inte ändra längd? *undrar*

AnneN
0

#8 enligt reklamhäftet är den 76*76*167 (L*B*H)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

KickanW
0

Jättekonstigt. Man ser ju tydligt att den är mycket bredare än den är djup :S

silverorm
0

Jo, måtten stämmer inte riktigt, de är 66x59x150cm. Men den är bra rymlig ändå!

Bullerbytjejen
0

Ja gud va skumt, ja va bra, tack silverorm, då ska jag föra in det på min hemsa också då :)

Ladyinred
0

kan de mena taket när de anger dom måtten? tror inte att de ger ut så felaktig info…