Nakenråtta på blocket
Finns det någon som kan rädda den här stackaren? Jag kan transportera den till Stockholm och Luciautställningen nästa helg!

Önskar jag kunde…. Hoppas han får ett bra hem

Skulle gärna vilja hjälpa till. Men har varken bur eller kompis och får nog inte heller tror jag. Hoppas nån kan ta honom :)
va e det för kön och hur gammal är den tro? jag skulle kanske kunna tänka mig ta den.
En hane gissar jag. "Han finns i Sundsvall…"
Jag har ingen aning, ni får maila personen i fråga om ni vill veta något. Såg bara annonsen på blocket.
aha, tänkte att du skulle göra jobbet så kan jag ta den 

Latmask! Maila får du faktiskt göra själv :P
hahaha, ja jag är lat, fy på mig..fast jag har faktiskt inte helt tillgång till dator heller, så jag orkar inte maila för jag vet inte när jag kan kolla mailen nästa gång, och ska jag börja härja me sånt så vill jag ha tillgång 24/7 så jag kan läsa och svara så fort jag kan 

Jag mailade och frågade lite.
För den som vill veta..
"Hej
Vi är bara "tillfälligt" hem till honom tills han har hittat ett nytt, vi tog över honom då han var avlivnings hotad i sitt förra hem. Vad jag vet så har han alltid bott ensam, han är ej van att bli hanterad. Vid hantering så blir han lite rädd. Han är dock nyfiken och kommer fram om man har mat och man kan ge honom ur handen. Man får grejja i buren och klappa lite på honom utan att han bryr sig nämnvärt men det märks att han är en aning blyg i vissa tillfällen.
Jag tror att han ska vara mellan 6-8 månader enl hon som hade honom förut."