beige råtta med hood?
va kan det vara för färg? Såg det i en annons på zoonen, undrade va det var för färg. "beige råtta med svart huvud och ål över ryggen"
En lortig black hooded?
Edit: Skumläste hela inlägget, glöm vad jag skrev :P
har jag nog aldrig sett tror jag, ingen som har bild på sån?
haha ja det va nå nytt det där för mig isåfall :-P
här är annonsen iaf
http://www.zoonen.com/annonzparken/annonz.asp?oid=2200099
30 kronor styck, lite gammal annons, och inte bebisar men kanske nån vill ge dom ett nytt hem? finns i gävle.
#5: Samma erbjudande gäller där i så fall!
jag svarade på annonsen och frågade mer ang färgen, jag trodde det va en annan som har haft mycket råttor, jag bah Hej "hans namn" bla bla bla, haha så va det inte han såg jag sen, han heter ju nått annat..smidigt Linda 
Haha, väldigt smidigt!
Kanske ska skriva vilket erbjudande förresten :P
Jag kan ta med dessa råttor till Stockholm nästa vecka, till Luciautställningen!
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
ja vi får se vad han svarar, jag frågade lite om dom var tama och sånt (och om dom var kvar), får se vad han svarar, antingen så kanske han heter lika (*hoppas hoppas* hehe) som den jag trodde, eller så känner han honom garanterat, då dom är killar båda två, kommer från gävle och har råttor, och den här jag svarade till har åxå haft dubbelrex innan, som den jag trodde han var, också haft..rörigt? (eller så har han dubbelkonto *fniss* och han tycker jag är jätteklurig som listat ut det hähä..
tack mymlan :D