Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 191 ggr
bejtedejte
0

Hemsk film + protestlista!

VARNING FÖR HEMSK FILM!!

Titta inte på den om ni inte är säkra på ett ni klarar av att se den. Handlar om pälsfarmer och hur djuren behandlas där.

http://www.peta2.com/takecharge/swf/fur_farm.swf

Ni som vill ha mailet med protestlista mot denna behandling av djur som ska skickas in till PETA får gärna skriva till mig med er mailadress så skickar jag den så ni kan vidarebefordra den.

Jag brukar inte vara för protestlistor som skickas hit och dit, men efter att ha sett denna filmen vill jag bara att så många som möjligt ska skriva på. Kanske kan det hjälpa ett enda djur bort från detta hemska öde.

Grät i en halvtimme efter att jag sett den. :'(

Aleexandra
0

Ursäkta , vilka jäääävla helvtetes idioter. hade velat göra så mot dom , se om dom tyckte om det, hur kan man göra så mot små stackars försvarslösa djur. Blir så arg & ledsen när jag ser sånt här. Kunde inte ens se hela , tårarna började rinna. Skicka gärna mail adressen till mig så ska jag skriva på .

Usch för sådana människor , dom borde straffas

bejtedejte
0

Nu har jag skickat den till dig!

Det måste bara göras något åt detta, första steget är att folk vaknar och inte bara ser en pälsjacka och tänker att den är snygg och köper den därför. Folk måste ju börja tänka steget längre. Det kan ju tyvärr vara någons schäfer som fångats in och blivit päls. :(

etten
0

kunde inte äns se hela.. så hemskt otäckt.. stackars små djur.,. den levde ju när han flådde den..  nä jag mår illa.. fattar inte man kan göra så.. att man bara vill.. idioter.. levande små varelser.. nä jag e helt till mig.. fan va jag blir sur nu.. åå lust att bara…… ja fan, hur kan man..

stackars små liv..

Eliin
0

Hejj!

Alltså jag såg kanske 10 sekunder sen började jag störtjuta, fy fan vilka jävla svin (inget illa om svin lr grisar) HUR FAN KAN MAN GÖRA SÅ??? Helvetes jävla skit! Fy fan vad hemskt! Gråter

Mejlar dej ..

/Elin

bobbs
0

kunde se max 20 sekunder, dock med händerna för ögonen, sen gick det bara inte längre!! hur fan kan människor vara så grymma å hänsynslösa?? jag fattar inte hur han kan gå hem till sin familj och sova på natten!! Dom borde straffas med exakt samma behandlig!! fy fan. Grät strömmar efter att ha sett 20 sekunder.

vart kan man vända sig om man vill skriva på protestlista?

bejtedejte
0

bobbs: skicka ett meddelande eller mail till mig med din mailadress, så mailar jag protestlistan till dig, skriv på och skicka vidare till alla djurvänner du känner!

Jag tittade på den och grät och grät, sedan lade jag mig på golvet bredvid min äldsta vovve och låg där och bara kramade honom hur länge som helst. Hata sådana idioter till människor som gör så mot små försvarslösa djur. :(

EMELINE13
0

jag håller fullständigt med alla här, jag höll på att spy under dom sekunderna jag tittade:((

Till och mad utrotningshotade djur…

fast det spelar ingen roll!!!!

M A N   G Ö R   I N T E  S Å ! ! ! !

Denna kommentar har tagits bort.
Råttan_Jack
0

Jad tittade en jättekort stund å just när jag skriver detta mår jag jätte illa.HemlisGråter jag skickar min adress!!! ska skriva på den där protest listan!!!Skrikandes

Karmatarerskanise
0

Jag såg den filmen för längesedan och vägrar se den igen, men jag skriver gärna på. Du har nog min mejl på din msn?

beeeeng
0

Ja inte kunde man hålla tillbaka tårarna :'( Vilka grymma människor det finns. Jag ahr skickat min mail

Beckah82
0

Är det filmen där de "klär av" pälsen som om den vore en tröja och sedan kastar det "nakna" djuret i en hög att ligga och dö i den gassande solen?

Jennithea
0

Jag finner inte ord, jag var nära att kräkas. Mejla mig listan och jag ska sprida den till alla jag känner och några därtill… wamfors@hotmail.com

Stj3rnfallet
0

Skicka den till mig med! Såg bara någon sekund.. Fan, vilka jävla idioter, man gör inte så mot djur!!!!

beeeeng
0

#14 Ja det är den filmen….

Eliin_
0

FY FAN !! Man borde göra likadant mot dom där jävla IDIOTERNA!

Skicka gärna.

Nalleen7@hotmail.com

fiiiyah
0

samlar mod Hemlis ska kolla nu, har läst alla kommentarer, men nu ska jag kolla..

Min blogg: fiiiyah.blogg.se

Här bor jag: stallstenvik.blogg.se

fiiiyah
0

hann bara se dendära tvättbjörnen eller va dom heter i början, sen fick jag en klump i magen å stängde av, sen andra gången han jag se där han slog på djuret, Buäööhääääääää :'( Protestlista till mejj åxå :(

Min blogg: fiiiyah.blogg.se

Här bor jag: stallstenvik.blogg.se

Beckah82
0

Efter slagen i huvudet (som varken dödar eller ens bedövar utan bara plågar djuret) så hängs djuret upp. Tassarna huggs av.

Efter detta "klär av" pälsen som om den vore en tröja genom att dra loss den, alltså slita loss hela skinnet så att det kvar hänger ett naket djur med bara köttet, muskler osv är kvar, hela skinnet borta. Till och med i ansiket. Bara ögon och näsa och öron kvar, ingen hud och ingen päls. Dock lever djuret precis lika mycket som innan.

De plockar ner kroppen och sedan kastar de det "nakna" djuret på hög (alltså på en hög med alla tidigare avklädda djur) att ligga och dö i den gassande solen. Filmaren zoomar in så man får se ansiktet på den ledsna kraken som ligger och plågas där och försöker krypa iväg, utan tassar och utan skinn…

Japp…det är människor som gör så, varför? För att andra människor, rika sådana vill gå omkring i fräcka pälskreationer på catwalken…

Vidrigt… Jag såg denna film för jättelänge sedan och mådde verkligen PISSDÅLIGT! jag vågar inte kika igen. det räcker med minnesbilderna.

Finns många filmer av detta slag och jag har sett alla jag kommit över. Vet inte varför eftersom jag mår lika dåligt varje gång men jag vill veta. Jag vill vara fullt medveten om grymheterna som pågår i våran värld.

Det finns en fruktansvärd asiatisk film med en tjej i stilettklackar och en hundvalp. det är en svart hundvalp typ 2 veckor gammal som ligger på golvet och tjejen trampar på den. punkterar den på flera ställen, trycken klacken genom ögonen osv osv för att slutligen krossa hela huvudet på valpen. Under hela processen skriker naturligtvis valpen med all sin kraft.

I det läget hade man gärna velat släppa lös valpens mamma på tjejen och låta tigen plåga ihäl tjejen…eller något.

Nej, människor är verkligen VIDRIGA! det är då ett som är säkert…