Ang. månadens råtta
Vad jag nu tänker föreslå kanske redan finns som förslag, men jag kör ändå just in case :)
Jag älskar den här fototävlingen varje månad, det är så kul att se alla dessa fantastiska bilder på söta råttor! Nu är det ju snart December och just nu avgörs ju vilken bild som ska vinna årets sista tävling. Vad sägs om att slå ihop alla månadsbilder till en väggalmanacka? Om det är OK med alla som har vunnit såklart. Det skulle ju bli jättefint! Det finns ju hemsidor dit man kan skicka 12 bilder i valfri ordning så trycks en almanacka upp och skickas hem. Kanske skulle man kunna göra beställningar och sälja här på RiF? Eller om ingen känner att hen har tid att ordna med det så kan man lägga upp bilderna samlade i en tråd i månadsordning, så kan intresserade fixa på egen hand (men som sagt, godkännande från alla som vunnit behövs såklart!)
Detta kanske rentav är tanken med hela tävlingen bara att jag har totalmissat det, jag har ju inte varit med från början så jag vet inte, men isåfall får jag helt enkelt lyfta på hatten och bjuda på den tabben ;)
Tack för alla fina bilder iaf, det är en fröjd för råttälskarögat!
Tänkte köra samma sak på min sajt, exotiskadjur.ifokus.se men får se om jag hinner.
Vet inte om rif hr gjort så. Men vet att många sajter gör liknande för att sponsera kommande tävlingar eller hjälpa omplacering/djurräddnings verksamhet. För rif kanske stödja med en slant till råtthjalpen
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Ja, man skulle kunna sälja dom till fördel för råtthjälpen, underbart!
(Det säljs en sådan på r8forum just nu… Som medlemmarna röstat fram)