Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 455 ggr
idaleck
0

Råttvakt jan 09?

Tänkte ge mig på en vild chansning och kolla ifall det är någon som kan tänka sig att passa mina två grabbar några dagar i början av januari? Troligen handlar det om 2-5 jan och anledningen är att jag är övertalad att åka på skidresa med sambons familj Tungan ute 

Jag bor i Norrtälje och jag har iaf för mig att det finns folk här runtikring, så jag tänkte att det kan ju vara värt att kolla i alla fall.

Inget är bestämt än men det är väl högst troligt att det blir av så jag tänkte vara ute i god tid och kolla ifall nån eventuellt kan tänka sig att råttvakta lite. Cool

Nicciz
0

Jag hade gärna hjälp till men kan inte Rynkar på näsan vem skulle inte ta chansen att sno dina boys ett tag Oskyldig

Chippers
0

Skulle gärna ställa upp, men bor i stockholm =/ Har inte bil heller.

Hoppas du hittar nån som kan hjälpa till =D

hus-musen
0

behöver du hjälp efter den 5 så kan jag nog ställa upp=) men jag bor i sthlm jag med.

Qui dormit, non peccat

Bullerbytjejen
0

jag bor ju i solna då, så jag kan ju ställa upp om du vill :)

meilin
0

Hmm, bor i Hallstavik. Jag kan absolut ställa upp! Fast måste såklart kolla först om jag har nåt inplanerat, som jag glömt bort…

silverorm
0

Vi kan passa dem! Bor utanför Göteborg.Glad

Saiop
0

Jag bor i Rimbo, så jag kanske kan passa dem.

CamillaS
0

Nu har du fått många svar så det är bara att välja och vraka.Flört Men kan ju säga att jag kanske också kan erbjuda mig om det skulle behövas nån gång.
Bor också i Rimbo.

Nicciz
0

Men jisses vad folk det gömmer sig där utåt… Glad

CamillaS
0

#9 Skrattande

idaleck
0

Gud så många som vill passa mina boys! Det trodde jag aldrig!Förvånad

Anyway så blir det nog så att de kommer bo hos Niffen medan jag kämpar i skidbackarna. Hon saknade gubbmys och ville gärna ha dem ett par dar =)

Men tuuuuusen tack alla som erbjudit sig! Kyss Känns bra att det finns så många härikring som kan tänka sig att ställa upp. Bra att veta för framtiden ;)

Bim
0

MEN JAG DÅ!? ;)  om du bara kunde få hit dom så skulle jag självklart ställa upp! Och nelson skulle inte alls bli större Oskyldig

idaleck
0

#12 Haha, om du bodde närmre skulle du absolut få passa dem ;)