Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 1329 ggr
KastKatt
0

Uppfödare i Borås?

Hej, jag har äntligen fått tid, pengar och ro att köpa rådisar!

Jag vill ha två honor, men vill helst inte köpa ifrån djuraffär. (Jag har hört så väldans massa negativt från råttor man köper ifrån affär)

Så frågan återstår, finns det någon uppfödare här i borås? (där jag bor) Och om, hur får jag tag i denne osv?

Alla svar uppskattas!

Mvh

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

piaca
0

Hej.

Vet ingen i Borås mera än att det finns ett jourhem från Råtthjälpen där. www.ratthjalpen.se

Annars rekomnderar jag varmt Glimmer som finns i Uddevalla.  Transport brukar alltid kunna lösa sig på nått sätt :)

hennes hemsida:  http://hem.bredband.net/glimmersr8or/

KastKatt
0

Aha okey, jo men vill helst tt det ska vara så nära som möjligt då jag itne vill att de ska behövas fara så långt.

Jag kom på att min morsa känner en som äger en djuraffär (och tar väl hand om alla) ska ringa honom i morgon och prata med honom :)

Ska kolla upp  råtthjälpen också!

:)

Greetings.

Legacy Mwari.

MalinMalin
0

Hejsan

Jag har lite Siames Dumbo flickor obokade fortfarande om du tittar på min hemsida.

Och jag bor utanför Alingsås,så det är ju inte så jätte långt ifrån digSkrattande

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

skojvivi
0

#2: Det är jag som är jourhemmet åt Råtthjälpen i Borås, som #1 nämner. Du kan ju alltid prata med mig, om du inte skulle skaffa råttor från djuraffären.

tira
0

#3 Oj gud vilka godingar! Jo det är ju lite långt men pratat med han som min mor kände och han får in ungar i morgon. Så ska nog köpa där.

Nej sant men har ingen bil så bli att ta på buss/tåg och det blir lite jobbigt.

Men tack för svaret!

KastKatt
0

Inlägget från tira var ifrån mig. Det var min mor som var inloggad istället för jag. Så ursäktar förvirringen!

Greetings.

Legacy Mwari.

KastKatt
0

#4 Åh hej :) Tänkte kolla upp sidan igår men glömde det då jag gick och lade mig.

Åh vad bra :) men nu verkar det dock som det löst sig!

Men några tips skadar ju aldrig?

:)

Greetings.

Legacy Mwari.