Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 761 ggr
ParaKiss
0

Astma + råttor

Någon här som har astma och råttor? Går det bra? Ex om man skulle ha astma för hö, spån o sånt. Eftersom råttor andvänder ändå inte hö o spån. Så det borde funka bra? Eller?

Allamej
0

Bästa skulle väl vara om du for hem till någon och testade, satt med råttorna, pysslade i buren, kanske till och med byta i den så att du får känna på allt :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

ParaKiss
0

Jo, vore nog det. Men då måste jag hitta någon här i närheten med^^.

Ska först kolla upp ev. astman mera som jag kan ha fått. Osso läre jag göra om en del saker här hemma o ev. omplacera de djur jag längre inte kan ha. o ta det lugnt o sånt så att det lugnar ner sig lite. Har tidigare haft råttor. Men det var ett bra tag sen.

hus-musen
0

jo jag har astma o de går bra att ha råttor. klarar iten av spån eller hö då de dammar för mycket bla men de ska ju råttor inte ha ändå=)

största problemet för mig är om jag städar buren, så kan jag inte hålla på med råttorna nått mer den dagen. de blir för mycket. kan inte heller pussa råttmagar eller ha näsan i pälsen, men de går bra att gosa med dem ett par timmar=) pappa har oxå astma, men råttorna går bra för honom med=)

Qui dormit, non peccat

ParaKiss
0

Okey =) Vad bra =)