vad säger ni om den här annonsen?
ingen som kan skriva till tjejen och försöka få henne att förstå vad hon gör ?
Jag kan inte behärska mig riktigt.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Den sk mamman ser riktigt tunn och mager ut och så ska hon få bebisar
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Är man hemsk som hoppas att det inte blir ungar :(
Var inte bara jag som reagerade på mamman såg tunn/mager ut..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
jag reagerade på det mesta faktiskt,
Hoppas det inte blir nå ungar. :(

Och jag som trodde jag var okunnig inom råttavel, men dett var ju bara tragiskt!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Bara rubriken gör mig upprörd. JULKLAPPAR!!! Inga djur ska köpas i julklapp. Det ska vara ett väl genomtänkt beslut fattade av alla inblandade. Hur många lockas inte av att köpa en söt liten råttbebis i julklapp till ungarna som tröttnar efter ett par veckor.
Gillar inte när djur saluförs som presenter.
på hennes hemsida finns fler bilder. Där ser honan ut att vara i mkt bättre skick. Förhoppningsvis bara en dålig bild i annonsen som gör att hon ser mager ut. Men vad vet jag.
Det är svårt o göra en bra bedömning på bilder. Ordspråket en bild säger mer än tusen ord stämmer inte alltid. En dålig bild kan ju ljuga.
För råttans skulle hoppas jag på att det är en dålig bild.
titta på hennes "tidigare" kullar på hemsan
verkar ju inte gått nått vidare

shit den tjejen har ju noll koll! har ni kollat på färgbeskrivningen på hennes råttor? en av dem är iaf "råttbrun" o hon tror att dumbo är en egen ras.. suck.. o de är lite mysko att alla hennes honor har fått bara några ungar och att nästan alla ungar dött.. till o med en råttmamma har dött..
vad skriver man till en sådan person? vill gärna hjälpa henne(och ge henne en spark därbak) men jag vet inte vart jag ska börja..
Qui dormit, non peccat
Bilden i annonsen är borta. Gästboken är borta.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

filmen är ju kvar i annonsen.. men ja gästboken är borta.. o bilder på råttonra med..
Qui dormit, non peccat
hur många här har skrivit till henne? kan kanske vara anledning till att hon drar sig tillbaka…

har inte skrivit ännu..
Qui dormit, non peccat