Målning av din råtta.
Hade tänkt att börja måla mina små råttor på beställning:) och för att gallra ut lite så kommer jag nu att ta betalt.
Kommer inte vara så dyr eftersom jag gör detta mest för skojs skull.
Liten bild: 20 kr (Ca: H:500 pixels, B:400 pixels) Ex:http://i36.tinypic.com/qxo11w.jpg
Stor bild: 50 kr (ca: H:600 pixels, B: 850 pixels) Ex:http://i36.tinypic.com/5ot9b7.jpg
För att betala kan du göra det via bank/internetbank. Du får bilden så fort jag sett att jag fått in pengarna.
* Bank: Swedbank, SE
* Clearingsnr: 8105-9
* Kontonummer: 903 203 225-3
Skriv ditt forumsnamn i "meddelande till mottagare" så jag se vem det är som skickat pengarna.
OBS: jag har Swebank, så skickar du från en annan bank än swebank så kan det ta upp till 24 timmar innan det kommer in på mitt konto.
Målningarna: är i cartoon style, så som jag målar Riffe. Jag kan också tänka mej att måla hundar, hästar, (kanske katt), men helst råttor:)
Min blogg: SweGizmo.se

Goodie! :D
Tyvärr kan jag inte "beställa" av dig ännu, då jag ska flytta och alla pengar går till flytten. Men efteråt! Då! :D

Bra initiativ!!! =)
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/
Hmm… kanske skulle säga att man ska beställa via PM :) länka till bilden ni vill att jag ska måla.
lägger även in bilderna jag målat här sen (med copyright), just for show;) men orginalet skickar jag via PM.
Länkar till min DA här också för mer provsmak:) http://swegizmo.deviantart.com/

Det stora problemet är ju bara hur man ska kunna välja vilken bild eller råtta man vill ha avmålad!!!
Vågar du lämna ut kontouppgifter sådär? :P
Lycka till med beställningarna, hoppas folk visar upp blderna här.. :P
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

Å, jag skulle vilja ha mina småttingar på bild i swegizmostyle! Ska försöka ta någon fin på dem tillsammans som du kan måla av. Sizzla och Klara har jag redan ett foto på som ska upp i sinom tid.
Älskar mina stora små vänner..
#5 de där kontouppgifterna är bara för att kunna sätta in pengar;) jag har inte satt ut min kod så någon kan TA mina pengar;) he
#4 man kan ha max 3 råttor på en och samma bild:) sedan får man lägga till mer pengar om man vill ha flera råttor med på en och samma bild.
#7 Fast det brukar räcka för de som tycker det är kul att sno pengar och kan sin sak..
En del kan ju tom hacka in med hjälp av infon från ett kontoutdrag.
#9 om nu denna "hacker" skulle vilja ha min "enorma" summa på just det kontot så;) jag har bara 142 kr på det kontot.
och skulle man bli hackrad så kommer banken ta tag i det och bli betalningsskyldig mej;) har redan kollat upp sådana saker eftersom jag också var skeptisk.

Ooh, du ska få göra två bilder till mig sen! Stora format på två av mina absoluta favoritgrabbar. Men det ska bli pengar över till det först.. ^^,
#10..fast banken är inte skyldig att göra det (de flesta gör det ändå för att behålla kunder) och har du varit ''oaktsam'' så…
Men du gör som du vill :P Jag är allänt paranoid bara xD Skapade ett eget extra konto när jag tänkte sälja bilder över nätet.. men det blev aldrig använt.. :/
#12 men det är ju det jag gjort:) hehe, startat ett till konto:) för säkerhetens skull.
#11. Spännande:) säg till bara… om du vet med all säkerhet att du ska köpa kan du ge mej bilderna nu så kan jag börja måla dem iaf.
jag skulle vilja ha en för 20 kr!
#13 aaaah :P då så

Haha, jaaa, så ska man välja bild också? =P Det dröjer lite innan jag skickar bild till dig, kommer ha stor beslutsångest.. ^^,
Måste hem och välja sen.. *ler*
hmm….oj…nu måste man ju bara komma fram till vilka bilder.
Vill bara visa en bild som jag just målat klart till Meilin här på Rif:)
Bilden här är suddigare och mindre än orginalet som meilin fick:) så ni vet.

vad snygga =)
Extra konto? Ett spar konto eller? Förklara. :P lite intresserad själv att börja sälja bilder till vänner på en animesida :P inga råttisar dock. e din grej inte min ;)