OT: tips på roliga aktiviteter?
Jo, det är såhär att jag och min kille har varit ihop i 9 månader nu, och det börjat bli lite "tråkigt", det känns som vi har tröttnat lite.
Varenda helg så är det bara att sitta vid datorn eller tvn som gäller i stort sett, och då blir det också lätt bråk eller att vi blir sura på varandra, inte kul… Livet känns så tråkigt och grått när vi är med varandra, fast vi ändå såklart vill.
Så jag tänkte om någon har några tips på roliga aktiviteter och saker man kan göra tillsammans som ett par? Liksom för att variera vardgen lite. Det kan vara både inomhus och utomhus, bara det inte kostar för mycket, alla tips mottas! :)
tacksam 

Promenader, bio, fika på stan, umgås med vänner/familj, utveckla gemensamma intressen mm
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
sitt tillsammans på stan på ett fik… lek/gissa vad människorna utanför sysslar med som går förbi… en ide som jag kommer på.
alltså.. promenader funkar inte så bra, bio har vi provat blir bara sura, fika på stan får nog gå bort, är redan fet som det är, och umgås med familj absolut inte så puckade familjer som vi har, :/
men aja vi får väl se
tack för tipsen iallfall :)