kan någon hjälpa mig?
jag skulle behöva få in en bild från min telefon på datorn, men jag har ingen sladd, jag har ju köpt en hamster och har fotat honom och nu har jag gått med på hamster i fokus också (snart bara welshponny i fokus kvar nu känns det som *asg*) och jag har skrivit en liten presentationstråd, och jag vill så gärna kunna lägga upp bild på guldklimpen också. Så nu undrar jag om det e någon vänlig själv som vill offra en liten minut och ta emot en bild på telen och lägga upp på nån sida på nätet så jag kan plocka hem den och lägga ut på sidan? så jag får visa upp min Pesky?

Om jag kan maila den till dej så kan jag.
jaa det går bra, åååh jättesnällt :) du kan PMa telenummer så MMSar jag den på stört. min mail är linda@shantytown.st å ni andra råttsnören får gärna maila om ni har nått kul att säga också, för jag får ALDRIIIIG några mail, förutom från sånna som tycker jag ska köpa rakhyvlar……gå ner i vikt….eller behålla mitt stånd (?)längre än fem minuter

Vilken liten rackare :D
ja, hahaha supersöt e han 
tjoa när du mailat, du kan ju lägga in honom här väl? så kan jag ta bilden härifrån väl? så slipper du maila å grejja

men jag har ju skickat mailet ^^ har du inte fått det?
jaha, haha jo det har jag säkert, måste logga in först, hihi..trodde inte det gick så fort *fniss*

Det är ju mail,inte djungeltrumma :D
uäck, hans öga såg ju helt weird ut på första bilden
mamma upp i dagen 
skelögd
Hi hi jättesöt Linda! 
jaa han e jättetöt
Han var en cinnamon tydligen fick jag veta, hihi

Ni vet väl att man kan mms:a bilder mm till iFokus? http://www.ifokus.se/About/Mms.aspx
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Han var ju faktiskt jättesöt! Jag är inte så förtjust i hamstrar men den där var ju lika söt som de var på min tid. :) Tycker hamstrarna nu för tiden ser så groteska ut på något sätt. Kan inte förklara det!
Älskar mina stora små vänner..

Vilka monsteröron! Toksöt! :)