Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1308 ggr
Liingefors
0

Bur till salu!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har byggt buren själv, Haft den snart ett år!  Den är jätte fin och i gott skick!

Här kommer måtten:
Höjd med mat hylla är 173,5 cm och utan mat hylla är den 141,5 cm
Bredd 80 cm
Djup 50 cm

Jag har haft två tamråttor i den men det får plats mer! Jag säljer den på grund av att jag har tröttnat och ska köpa en ny bur efter jul! Jag bor i ödeshög som ligger i östergötland.

Den som köper biren får komma och hämta den jälv och helst efter jul för då har jag en ny! På åna sidan av buren har jag ritat en fin omgjord snurresprätt till en råtta och två kitty figurer, dom går att tvätta bort om man vill för isånnafall gör jag det. Så om ni värkar intresserade så ring eller mejla mig! tel:0144-33152 Mejl: sofie.lingefors@hotmail.com   KRAM :SOFIE!Skrattande

Liingefors
0

Lite bilder:

Liingefors
0

en till:

Liingefors
0

utsidan:

Liingefors
0

Snurre till råtta :

Liingefors
0

Kitty o en råtta:

AlexTheMouse
0

Söta bilder Glad

Catta89
0

Vad vill du ha för buren?

ElinLi
0

vart bor du ?

Liingefors
0

Liingefors: Jag hade tänkt mig 600-700 hundra och jag bor i ödeshög som ligger i östergötland Skrattande

gulzebra
0

Med tanke på det skyhöga priset för ett hemmabygge, har du gjort något speciellt med den eller nåt? För den summan kan man ju få en finfin bur/voljär som garanterat inte blir sönderpinkad liksom…

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram