Jag vet ;-)
Tänkte bara säga att jag vet redan om blocket annonsen ;-). Folk är verkligen snälla som rapporterat till mig. Jag hänger inte så mycket på blocket men skönt att andra gör det. Fått ett par mail till varje mail adress som jag har samt här inne i Pm :-P
(sorry, firefox. Kan inte klistra in länk)
De kontaktade mig tidigt i dag och berättade allt. Men jag kan inte hämta hem dom då jag sitter på gotland och är just nu väldigt packad.
Pappa fyller 60 år så jag kommer vara här ett tag till tyvärr. Därför gick jag med på att blocket annons kunde vara en lösning då jag kan tidigast hämta dom om 2-3veckor.
Kommer försöka hjälpa till så gott jag kan givetvis. Men just nu är det inte så enkelt.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Jag förstår ingenting, varför skriver du en tråd om någonting som du inte förklarar? :P
Hon är packad, läste du inte det? :P
Det är väl knappast en ursäkt… Om man skriver saker som är totalt intetsägande när man är packad ska man väl inte skriva när man är packad…
dom som har mailat henne förstår nog va hon menar, och det e väl till dom hon skrivit, istället för att svara på allas mail om folk ändå finns här på sidan..gissar jag på iaf.. Så skulle jag tänka om jag va packad :-P
ja det var till alla personen som mailat mig. svarade till några men att svara samma sak till alla började bli väldigt jobbigt när jag inte kunde kopiera och klistra in.
Men om man anvädner skallen lite så kan man gissa sig fram rätt bra vad jag menar ändå. blocket annons och jag hämta hem. säger sig självt att det handlar om djur ifrån mig ;-)
Står även att jag inte kunde kopiera in blocket annonsen pga firefox. och så full var jag inte. men utan medicin så är det enklast att förklara att jag är full ;-)
#3 Och så långt tänker man när man är packad? :P Njää…
hade druckit två öl på gamla masters ;-). Men utan medicin som jag inte kan ta när jag dricker så är det enklast att skylla på fyllan. När jag inte kan skiva ordentligt. Har inte något med alkoholen att göra.
Samma i nyktert utan medic.
Vi skojar med dig Zickan.. :(
Jag fattade vad du menade iaf, annars var det nog jag som var packad.

Jag fattade också,eftersom jag hade sett annonsen :)
haha..