Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 601 ggr
Pixiie
0

Agouti hona sökes i Sthlm

Hej! Jag letar efter en kompis till min 7 veckors gammal tjej =) Jag är instresserad av agouti self standard hona i ungefär samma ålder i Stockholm. Hon ska naturligtvis vara helt frisk och social. Jag tänker inte använda henne i avel.

Jag har haft råttor förut (fast killar) så jag har stor voljär bur samt massa tillbehör. De kommer självklart få bra mat, aktivitet och veterinär vård vid behov. Och förstås kärlek =)

TussanochKlimpen
0

Vad seriöst att du vill ha en specifik färg och teckningObestämd

Är det inte bättre med en råtta som du klickar med?

KickanW
0

Såklart man kan ha önskemål gällande färg! Dock är det bra att veta att de flesta uppfödarna uppskattar om det inte är det första man nämner.

zickan
0

Vill man ha en viss färg så kan man väl få det ;-). Är väl att köpa en bara sådär för färgens skull som är illa.
Men hon skriver ju också att den ska vara social och frisk. Vilket är det viktigaste.
Men det är ju kul att hitta en råtta man gillar i den färg man vill ha. Även om det så gäller att få vänta ett tag innan man hittar den råttan man vill ha.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Terato
0

Agouti self är by the way den vackraste färgen som finns! :)

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

KickanW
0

#4: Håller med! Även om du lyckats inge mig tveksamheter angående rex står jag fast vid min dröm om att en gång ska jag ha en stor rexad agouti-hane!

Terato
0

Haha, jag är också väldigt förtjust i agouti rex! Men jag får väl försöka leta efter dåliga rexar med raka morrhår. :P

teratos.r8or.se

KickanW
0

Ja, det är faktiskt finast också tycker jag… Lite smårufsiga råttor bara ^^

Oj, nog med OT nu!

Pixiie
0

#1 Det är klart att man ska tycka om varandra i första hand, och att råttan är social coh frisk. Samtidigt är det väl inte helt fel att ha vissa önskemål? Nån kanske har exakt det man letar efter, eller ungefär det man skulle vilja ha; men dyker det upp en råtta som man absolut blir förälskad i så spelar självklart färgen ingen roll Skrattande

wintermynta
0

Agouti kan inte vara self dvs enfärgad då det är en tickad variant.

Nicciz
0

#9 Nu ska vi inte vara så petnoga… dem menar otecknad ju Flört

Terato
0

#9 Jaha! Då lärde jag mig nåt nytt idag.

#10 Precis. Otecknad agouti tänker man liksom ska heta self.

teratos.r8or.se

Pixiie
0

Fortfarande aktuellt

Letar efter en tjej ca 5veckor - 4 månader, färgen spelar inte så stor roll, men helst agouti. Dumbo, rex eller standard spelar inte heller nån roll =) Det viktigaste att hon har bra hälsa

Bara i sthlm då jag har ingen bil och kommer inte kunna åka nånstans utanför…