Maskerad utstyrsel!
Hjälp! Har inflyttningsfest på lördag å ska vara värd, men vet inte vad jag ska vara. Funderar på smurf, fransk mimare - eller någon kändis/prinsessa.
Barnens hus hade massa peruker;
Knall röd med konstig lugg
knallrosa peruk
lockig peruk, halvblond
afrokrull peruker
och en GULDGUL cool peruk
Men vem/vad skulle man kunna vara med någon av dessa peruker?
Kom med förslag kring perukerna eller utan, för jag är stressad!! :O
beror på, den knallrosa peruken går att användas till hon ifrån sleepy town.
Annars kan du la klä ut dig till råtta? :P
hehe tanken om att va en råtta har slagit mig ;) Är ju en nödplan! Sleepy town, hmm inte sett det, ska googla :)

Hur avancerad ska du vara?
Vilken typ av utstyrsel är du ute efter? Skräck, söt, snygg sexigt mm?
Jag själva ska välja den enkla typen dvs bara måla mig askgrå i fejan och ett "sår" på halsen.. :)
Helst inte allt för avancerad, ska hinna fixas till lördag, kan vara allt ifrån läskig till sexy…
Okey, en gång var jag "död" Var helt grå å hade spindelnät i håret typ.
sleepy town är en barn serie som är emot skräpmat XD om d hört låtn "you are a pirate" så är den ifårn sleepy town :)

Ett år hade jag vita kläder, vita vingar och två små svarta horn i pannan men lite blod siprande från hornen.. ;)
Annars kan man juh ta ett lakan och klippa hål för ögonen.. vips ett spöke!! 
har egentligen dålig fantasi men sök lite på google på bildern så hittar du säkert en hel del.. Annars så har buttericks massa roliga saker inför Halloween.. Butterricks hemsida
Har googlat runt överallt, men nu hitta jag rutiga shorts å linne hos min systerdotter, kan va schackbräde om de skiter sig, annars smurf. har sett blå tajts, fixa blå färg å en vit klänning å vit mössa ;D
annars konstnär. Det är inte så svårt! :D Oöma kläder. Massa färg. Färga iansiktet och ovala! Konstnär :D eller färgkludd by all means… penslar är ju bra det med :)
För några år sedan blev jag bjuden på maskerad bara några dagar innan, och jag hann inte skaffa någon dräkt eller liknande, så jag bestämde mig för att vara popcorn! Haha :) Tog en flyttlåda, klippte hål i den så att jag kunde ha den på mig och målade den vit/röd-randig. Sen poppade jag en massa popcorn och klistrade fast högst upp. Var lite svårt att röra sig bara xD
Du kan ju alltid vara clown annars, men det är kanske inte så kul.