Vad gör ni idag? OT
Vad gör ni idag?
R plockar ihop nya buren, jag lyssnar på CANS skiva Beyond The Gates.
Ska sedan börja plocka lite i lghten. Cosmonita kommer imorgon och en färg bestämning av rått bebisar görs då. Senare i veckan kommer Sockerdricka hit..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Jag sover i omgångar (jobbig men till viss del kul dag igår). Sen städar jag nästan alla burar, slär ihop flockar och gör fint i råttrummet.
Jag har mest slappat idag. har städat lite dock för att min pappa och min lillebror på 2 år, kom på besök en stund:) Han är för go, han älskade katten, men råttorna brydde han sej inte ett skvatt om^^ hihi
Min blogg: SweGizmo.se
Städar råttburar och har nyss skjutsat min son, som pluggar och bor i Linköping, till tåget.

Letar förfullt efter råttburar till rätt pris och rätt avstånd… vi planerar ju att skaffa råttor, men det kan vara bra att ha bur + lite tillbehör innan.
Annars så har jag bakat en supergod kladdkaka och slappat idag.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Myser med mina katter som har saknat mej,och läser bok.

Målar om mitt sovrum (precis som ja gjorde igår med:p).
Skönt att bli av med dom äckelgröna väggarna som där va när jag flyttade in. =D
Jag har nu bråkat med datorn då den helt plötsligt la av så jag ej kunde skriva ngt, läsa kunde jag men ej skriva.
Råttbebis pojkarna är nu i sin nya bur. Men hade ej de bästa hyllorna hemma men de som är får duga till nästa månad.
Enda som fattas är några stegar..

Jag stökar sönder lägenheten, ihopp om att få en bättre ordning 
har badat kiss råttor, lekt paparazi. Spelat rollspel som en galning och tjatat ihjäl min kompis om hur söta råttorna e. Allt utom att städa som jag egentligen borde.

Idag ska jag börja med rummet, Fick beskedet igår att vi visst kunde göra om mitt rum nu under höstlovet som jag frågade i somras. Det blir ny färg på väggarna, nya tavlor och nya möbler :)
Mvh Ellenfyrkant
#10 När ni är klar så behöver jag oxå nya tapeter, ny färg, nya möbler, bänkdiskmaskin då min gamla lagt av.. *Ler*

Idag jobbar jag fram till 14. Står i kassan men nu när det inte är så mycket kunder kan man surfa runt på rif. Sen ska jag skynda hem och se om Nelli har fått några bebisar! :D
Idag ska jag städa och ha ledsagning. Blir en tripp till stan för att betala räkningar och handla åt kommande kaninen… Och så försöka skicka mössen :P Var iväg och skulle göra det i helgen men lådhelvetet hade sånt där skydd på så paket fick inte plats >.< Hoppas på bättre lycka på stan.
Sen ska jag hålla mig vaken så jag kan tvätta också… Har tvättid kl 23 inatt och har inte sovit nånting så jag får dygna :/
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
#13 Här får man bara tvätta till 22.00 sedan bryts strömmen. Är A-H port här o bara 4 tvättmaskiner, och alla ska ha helg tider, endel har sin lås kolv på en tvätt tid men är ej o tvättar.
idag så planera jag inköp till mina framtida råttor
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

ska sitta och snora o hosta i soffan verkar det som! men med en kopp te och en bra film så fungerar de bra=)
Qui dormit, non peccat

Ska fortsätta ta tag i mitt om organiserande. Just nu ser det ut som ett slagfält saker överallt, högt och lågt 
#17 Välkommen i gänget slagfält var det eller en tromb som dragit fram.
Idag ska jag iväg och träna. Bodypump-pass. Var första gången på det i fredags och jag haft träningsverk hela helgen :s
Idag ska jag, förhoppningsvis, gå ner till en vän och fika. ska ut och röra mej idag också så inte musklerna försvinner^^ haha.
ska väll ev fixa en ny hemsida till min uppfödning, måste fixa den nu. har en parning nästa månad så^^
#14: Hu, dåligt :/ Sådär var det här också förut, förutom med tiderna då. Låskolvar sucks, slutade bara med att somliga tog varenda tvättid och andra knappt fick tvätta alls. Man fick tom köpa sig ett snordyrt tvättkort för att få tvätta O.o
Men nu har de gjort modernare :D De har dator och grejer i tvättstugan så man låser upp dörrar och sånt med en bricka, så ingen annan än man själv kan gå in i tvättstugan när man tvättar annat än till hallen för att boka tid. Och går man inte dit inom en timme när ens tvättid startat blir man av med den så nån annan kan gå och tvätta istället. Dessutom är det bara att ringa vaktis om folk skiter i att plocka bort sitt smuts efter sig så får de böter, hyresvärden ser vem som varit där med datorsystemet :D
Och bäst av allt - nu är det gratis, no more svindyra tvättkort <3 Finns tom tvättmedel och sköldmedel i maskinerna redan så inte ens det måste man köpa - de har tom varit duktiga och satsat på miljövänliga och allergivänliga medel 
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Jag ska tvätta och sen hade jag tänkt åka in och träna… Ska pröva ett nytt pass i dag, Funk, som tydligen är dansinspirierat arobic pass

Idag så ska jag på gymmet, sedan ska jag åka till en kompis som ska följa mig och köpa en råttbur (har inga råttor men ska skaffa snart). Har ett lokalsinne som ligger på minus så därför behöver jag en kompis som hittar i området där buren finns så jag inte går vilse =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Idag ska jag vara me en vännina hos mej, vi ska kolla på film och kanske ta en promenad:) hade även tänkt att småstäd buren, dem har lekt rövare där inatt och spritt ut hela bakslådan på burbotten-_-' suck..

jag ska städa badrummet tror jag.. tråkigt men måste göras=)
Qui dormit, non peccat
vet inte vad som räknas till idag egentligen. städat, packat och fixade till kl 5 i morse, promenad med hunden sedan sängen runt 6. upp kl 8 och kasta sig i duschen. packa ned råttungar och iväg till örebro.
Precis lämnat örebro och ska till sthlm.
Tänkte hälsa på en gammal kompis och låta hundarna leka av sig.
Ska sova hos viktor som bor granne med emily så det blir väl massa snack till sent i natt. Förhoppningsvis får man träffa dennis också 
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Idag ska jag bara försöka bota min huvudvärk. Jag sover så förbaskat taskigt på nätterna dvs jag kan ej sova.
Försöker att få Indy och Emla att acceptera sin nya burkamrat Tic. Förutom det så planerar jag faktikst att baka peparkakor (och jag vet att det är sjuuuukt tidigt), men det är ju så kul. Dessutom så fick jag en kalascool peparkaksform av mina kusiner. Den är formad som en döskalle och måste ju testas! :P