Inte gillar råttor att bada...
…men att surfa kanske? Hittade den här bilden på funpic.hu och den är (förhoppningsvis) photoshoppad. Men lite kul är den ändå ; )
Länk till originalbilden (större version)
Fotograf, styrman, råttmor och illustratör
Portfolio på Flickr
Aaaaaaaww på båda :D
Mvh Nathalie

<3333
de surfande råttorna är på riktigt. har sett dom på youtube innan. därför kan jag inte tycka att de e söta…
surfande råttor.. seriöst Ô_o dom ser misstänkt photoshoppade ut när jag ser dem så smått. Svårt att se när jag e för lat då e e mitt i natten för att faktist undersöka saken. Men ändå.. på youtube? Råttor som surfar? Om de åkte mini skateboard kan jag förstå det men surfing? Ô_o

Hur vet man att det är på riktigt?
Älskar mina stora små vänner..
Fotona behöver ju inte vara äkta för att det finns en liknande film?
Här är youtubeklippet iaf, och det är inte photoshoppat, tror jag.
japp det e den filmen jag tänker på. Och det är inte snällt
Tvinga ut djuren i vattnet så de blir översköljda av enorma vågor. Djur kan säkert oxå få kallsupar.
http://www.youtube.com/watch?v=5JsDt-teM0Q&feature=related
Här e en till. Ser ut som det är alla möjliga gnagare med. Tyckte ja såg en guldhamster där.
Men! Dom står ju bara på brädan för dom inte har ett annat val :o Fan jag tycker inte det är schysst. Stackars phötisar..
Mvh Nathalie
i en av filmena får en mus (tror jag det e) nog och hoppar av för att simma iland.
eh.. Inte vet jag ännu redigt hur en råtta ser ut när den e nöjd. Men jag tycker det ser ut som de i motsats till mina tankegångar på en glad gnagare mer eller mindre klamrar sig fast vid dem… Hade de varit mini skateboards hade jag fattat det. En hel del hamstrar skaetar ju.. Vad underliga människor det finns!
ja jag tycker oxå det ser ut som de e livrädda. samma uttryck som en av mina är han ska badas o då skriker kan högt och studsar upp ur hanfatet. o jag duschar bara mina råttor under kranen. (Väldigt sällan)

Ursh vad hemskt.. Vad knäppa människor är!
Älskar mina stora små vänner..
Nej ,men gud vad hemskt! Stackarn som ramlade i.. =/

Fy fan vilket hemskt klipp ! Sånt kallar jag iaf djurplågeri!