Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 915 ggr
Bim
0

Presentation för råtträffen! (Kickans)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu ska vi allt presentera oss här inför kickans råtträff i sudsvall (Om ni är nyfikna på det så kolla in på tråden: Råtträffen - nu ska här planeras) Jag tänkte att det blir lättare att känna igen alla sen när dagen väl är inne, så man inte går runt och under vem tusan alla är! Jag börjar väl antar jag:

Jag heter Moa, 14. Jag bor i sundsvall och vissa kommer sova över hos mig för jag bor ganska nära kickan. :) Här kommer det en bild på mig! xD

(bilden är tagen för några månader sedan, hade ingen annan bild!)

KickanW
0

Min tur!
Ja, det är jag som är Kickan och det är mig ni ska till. ^^ Jag bor alltså i en etta i Sundsvall där jag pluggar. Mor och far bor i skogen utanför Hudiksvall så dit åker jag rätt ofta.
Jag har fem hanråttor som ni kommer få lära känna på lördag. Jag är 18 år och har inga "naturliga" bilder på mig är jag rädd.

Tramsa
0

Katjah här. Måste man nämna hur gammal man är,haha!? ^^ Jag är mitt i världens åldersnoja men är iallafall äldre än jag ser ut (åker fortfarande som ungdom på bussar och tåg) Aja,27 är jag hursomhelst och bor utanför Västerås. Jag är en av Bims nattgäster :)

idaleck
0

Ida heter jag. Är hela 22 år.

Hm vad skulle man mer skriva?

Jag pluggar i Solna men bor i Norrtälje med sambo och två råttgrabbar (som förhoppningsvis blir 3 om ett tag).

Ska även jag sova hos den berömda Bim!

Falurven
0

Yoooo! :D Jag heter Nathalie och är sjutton! x) Ska antagligen sova hos Kickan ;O Jag har sex hamstrar. (Vuxna) Och Fem bäbisar :>

Jag bor i Hudiksvall (Iggesund) med mamma, pappa och min lillasyster Isabelle + djuur x)

Går estetiska linjen foto&film på bromangymnasiet och är en kaffeberoende bokmal! ^-^

http://rattor.ifokus.se/ShowUserFile.aspx?BinaryId=1489ea64-c5d7-4eaf-b162-c65bf7060df9