Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 915 ggr
Bim
0

Presentation för råtträffen! (Kickans)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu ska vi allt presentera oss här inför kickans råtträff i sudsvall (Om ni är nyfikna på det så kolla in på tråden: Råtträffen - nu ska här planeras) Jag tänkte att det blir lättare att känna igen alla sen när dagen väl är inne, så man inte går runt och under vem tusan alla är! Jag börjar väl antar jag:

Jag heter Moa, 14. Jag bor i sundsvall och vissa kommer sova över hos mig för jag bor ganska nära kickan. :) Här kommer det en bild på mig! xD

(bilden är tagen för några månader sedan, hade ingen annan bild!)

KickanW
0

Min tur!
Ja, det är jag som är Kickan och det är mig ni ska till. ^^ Jag bor alltså i en etta i Sundsvall där jag pluggar. Mor och far bor i skogen utanför Hudiksvall så dit åker jag rätt ofta.
Jag har fem hanråttor som ni kommer få lära känna på lördag. Jag är 18 år och har inga "naturliga" bilder på mig är jag rädd.

Tramsa
0

Katjah här. Måste man nämna hur gammal man är,haha!? ^^ Jag är mitt i världens åldersnoja men är iallafall äldre än jag ser ut (åker fortfarande som ungdom på bussar och tåg) Aja,27 är jag hursomhelst och bor utanför Västerås. Jag är en av Bims nattgäster :)

idaleck
0

Ida heter jag. Är hela 22 år.

Hm vad skulle man mer skriva?

Jag pluggar i Solna men bor i Norrtälje med sambo och två råttgrabbar (som förhoppningsvis blir 3 om ett tag).

Ska även jag sova hos den berömda Bim!

Falurven
0

Yoooo! :D Jag heter Nathalie och är sjutton! x) Ska antagligen sova hos Kickan ;O Jag har sex hamstrar. (Vuxna) Och Fem bäbisar :>

Jag bor i Hudiksvall (Iggesund) med mamma, pappa och min lillasyster Isabelle + djuur x)

Går estetiska linjen foto&film på bromangymnasiet och är en kaffeberoende bokmal! ^-^

http://rattor.ifokus.se/ShowUserFile.aspx?BinaryId=1489ea64-c5d7-4eaf-b162-c65bf7060df9

Ok, denna bilden ser jag inte klok ut på, men den passar ju in på en "rått-träff" :D

Mvh Nathalie

Tramsa
0

#4 Min bror har stuga i Iggesund! :O (förlåt,vet inte om man får kommentera i tråden)

emmeb
0

Emma heter jag då. Är 20 år och bor med sambon Lars tre mil norr om Härnösand. Med oss bor för tillfället sex råttdamer men snart har vi även två råttherrar boende hos oss. Pluggar inne i Kramfors på dagarna. Är kontaktperson för Råtthjälpen.

Hrrm, har försökt hitta en vettig bild på mig men då jag relativt nyligen bytte friss så har jag ju på tok för långt hår på alla "bra" bilder. :P Får ta denna då. (Fast iofs ska jag klippa och färga håret nu på torsdag så jag kommer i alla fall inte se ut som på bilden. Inte i håret iaf. Cool)

Bullerbytjejen
0

Jag heter Linda och är ännu äldre än dig tramsa :-P jag är 30 år och bor i stockholm, bor för tillfället hos nicciz med mina råttor..jobbar som personlig assistent och mitt huvudintresse är djur helt klart, jag har 12 råttor, en hos cosmonita fortfarande tills vi karantänat klart, sen ska jag få hem två gerbiler på söndag :D Annars gillar jag formel1 också, musik, film och godis xD….

Babbett1
0

Jag heter Ann Elisabeth och är nog äldst på träffen, hela 33 år har jag blivit. Hur det gick till förstår jag inte. Tiden går som känd snabbt när man har roligt…och även nu.

Jag bor i Kungsängen med sambo, 2 döttrar (7 och 12 år), 16 råttor och en hund (snart 2 Skrattande)

Jag har äran av att se till att jag och 4 andra kommer snabbt, tryggt och säkert till Sundsvall. Jag ska sova hos Bim Skrattande

Jag ser fram emot träffen och är säker på att vi kommer ha jättekul, både unga och gamla *host*

Bilden togs i söndags när vi hälsade på vår blivande valp, Felix Kyss

Bim
0

Okej, då är det 3 hitills som ska sova hos mig! :D Er fixar vi madrass åt, men glöm inte sängkläder! :)

Vart ska du sova emmeb? :)

(SÖT valp babbet!)

emmeb
0

Jag ska sova hemma, i min egen säng. ;)

Terato
0

#7 Hehe, ne, du är inte 30. Du är typ.. 14 kanske? :P

Vet ni vad jag slogs av? Shit vad snygga alla är! :P

Jag heter då Sara, är 22 år och bor i en tvåa(snart trea) med pojkvännen i sunkgettot Andersberg i Gävle.

Har fyra underbara råttor och fyra älskade musar. Mössen följer med på träffen. Tre goa honor och kanske även myshanen om han får plats!

Ni som sover hos Kickan kommer att få stå ut med mig hela natten!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

niffen
0

Jag heter Jennifer, är 14 år, bor i Tumba (pumba!!) i sthlm.

Jag har just nu tre råttor, men väntar på minst en, och just för någon vecka sen gick en liten bort  :(
Jag kanske har en bild någonstans (gillar inte att bli fotad, är helst bakom kameran).
Jag har två katter, en massa fiskar, en papegoja och en häst (hästen är inte min, men jag rider på honom).
Jag lyssnar mycket på musik, jag fotograferar allt 100 ggr och gillar att sova länge :D
Sover hos Kickan och kommer terrorisera Terato hela natten ;)

btw, var det bara jag som reagerade på att #4 skrev hamstrar? :P

Falurven
0

#5: Oj, inte många som känner till lilla Iggesund :D

#12: OJ! Hahahhahha! :D Det har du fanimej rätt i XD

Kan någon ändra hamstrar till råttor i mitt inlägg? XD Jag måste varit helt borta :D

Mvh Nathalie

Tramsa
0

Jag såg att det stod hamstrar men jag trodde det handlade om typ tjocka råttor :D

Bim
0

Åh teratos musisar! :D Johooo! :) Inte ens en vecka kvar nu! :D