Åh!! Ja det är det ju. Synd att den fanns så långt bort, lär ju kosta skjortan att skicka hit den 
Fast jag blev ju lite skeptisk när katjah sa att den känns lite liten också.. 
Men tack snälla söta nicciz för att du håller utkik!!! 

Tror inte det är så fasligt dyrt att skicka saker. Och jag tror att Katja och jag har blivit storleksblinda (haaha
Ingen fara, jag letar själv en bättre bur 

Mycket vill ha mer.. :P kanske jag bara är för girig och inte kunde nöja mej med den jag hade :D

Kan tala om att den buren inte tillverkas av ferplast längre. Så hittar man en är det bara att köpa! Jag är också sugen på den. Stora luckor!
Älskar mina stora små vänner..

Terato, ska vi kolla vad det kostar att skicka? Jag vill ha dem andra burarna 

Blir väldigt sugen!
Men jag ska inte handla mer nu. (Gjorde nyss en beställning på ett objektiv för samma summa!
)
Men sen är den blå. Vill hellre ha den bruna varianten!
De har ju Ferplast mini också som är i motsvarande storlek. Men den är mindre. Och så har den taket som tar en massa extra plats. Kostar runt 3000 ny. Heavy stuff.
Shit. Måste fundera. Vill ju ha den! :P Men eftersom vi ska flytta nu kommer det bli en hel del oförutsatta utgifter. (t.ex. fixa till alla saker som råttorna terroriserat i lägenheten
)
På grand- prix har de förresten fortfarande buren. Jolly heter den men där kallar de den för stragiattoli eller nåt sånt. Då får man med hyllplan och sånt.(fast i trä)

attans då..

Linda kanske vill ha! :P

Linda och jag ska till Hornbach idag och köpa en sån voljär till henne
men moohaha jag har varit elak mot någon idag, jag bjöd över annonspriset och har köpt tre burar, och lyckats få hemkörning 
Åh så skönt, nu slipper jag blocka burar två ggr per dag 

Woho! Vad har du köpt för burar då?